این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

درد دل من

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 268
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 485
بازدید کل : 41007
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
درد دل من


سلام خدمت همه دوستان وبلاگ نویس عزیز

 

 

ممنون که وقت گذاشتین و این مطلب رو میخونید

 

 

خیلی وقت بود که تو فکر نوشتن این مطلب بودم ولی هی از زیرش در میرفتم

 


این گزیده سه صفحه ای از این مقاله است .


" از قدیم گفتن حقیقت تلخه "


 

دوستانی که ناراحت میشن عذر خواهی میکنم ولی بدونن که این یه حقیقته

 

 
  وقتی یکی از عزیزان به وبسایت ما میاد و کامنت میزاره وظیفه حکم میکنه

 


در اولین فرصت جواب محبت اون عزیز رو بدیم .

 


  این موضوع برای ما هم صدق میکنه ، وقتی ما به وبسایت یه دوست میریم

 


 
خب منتظریم که اون دوست هم جواب سر زدن ما رو بده .

 



حالا اون عزیز نشسته و منتظرماست که بریم و جواب بدیم چند روز طول میکشه

 


 

و بعضی وقتها هم اتفاقی یادمون میفته که باید بریم .

 


  در این حین اون دوست عزیز که منتظر بازید ماست تو وبسایت های دیگران

 


که میره میبینه توی چند تاشون کامنت گذاشتم  در صورتی که هنوز وقت

 


 نکردیم به اون دوست عزیز سر بزنیم خب میخوایم کلاس بزاریم میگیم بزار

 


چند روز دیگه بریم تا .......


( " مطلبمون رو تازه نمیکنیم تا به دیگران بگیم که ببینید چند تا نظر داریم ،


 دنبال نظر میگردی  ...... " )


  خب من خودم رو عرض میکنم :

 


چطور وقت داشتم به وبسایت دیگر عزیزان برم ولی وقت نداشتم به وبسایت اون عزیز برم

 


که چند روز پیش به بازید ما اومده ، شما باشید چه فکری میکنید .

 


خیلی هاتون این کامنت ها رو دیدن ( آپم _ زود بیا _ تند بیا _ با جت بیا _ و ......


و کلی عکس های پروانه _ قلب _ روده _ معده _ و ......)


  چرا شما وقتی آپ هستید فقط به وبسایت دوستان سر میزند در مواقعی که آپ نیستید

 


خودتون هم خاموشید

 


دوست عزیز اصلاً احتیاجی به این موضوعات نیست که عکس بکشی و کلی حرف که


تند بیا و زود بیا و غیره .....


 

به خاطر این موضوع که من برای دوستان عزیز نوشتم توی کامنت هاشون

 


( چرا وقتی آپی میای ) از ما قعر کردن

 


وقتی شما یه مطلب تازه ای تو وبلاگ تون گذاشتید یه کامنت برای من و یا دیگران  بزارید

 

 

بدون نوشتن من آپم


 

وظیفه ی اخلاقی _ ادب _ محبت _ دوستی _ و .......

 


ایجاب میکنه که در اولین فرصت به بازید شما بیایم و محبت شما رو جبران کنیم

 


پس بیایم حال که قراره تو این دنیای مجازی که همدیگر رو نمیشناسیم

 


بیشتر به هم احترام بزاریم .


 

و دیگران رو مثل خودمون فرض کنیم ( هر چی برای خودت میخوای برای دیگران هم بخواه )

 


هوای همدیگر رو داشته باشیم

 


البته مسائل رو خیلی محترمانه گفتم .

 


درابتدا هم عرض کردم  این گزیده مقاله سه صفحه ای بنده حقیر بود.


 

خیلی از دوستان که من متوجه شدم خیلی جوان هستد بعضی ها از بچه من هم کوچکترن

 


پس سعی کنیم باز هم به یکدیگر احترام بزاریم .


 

در آخر به این نکته اشاره کنم که :

 


بیشتر سایت ها از همین وبلاگ ها تغذیه میشن پس اون ها خیلی چیزها رو


میبینن و میخونن.

 


باز هم تاکید میکنم هر چیزی رو که برای خودتون خوب و عالی میدونید برای


دیگران هم بدونید

 

 

 

تشکر میکنم که وقتتون رو گذاشتین و این درد دل رو خوندید

 

 

یا علی در پناه حق

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت0:40---10 مرداد 1391
خییییییییلی وبت قشنگه
حتماااااااااااا تو وبم بیا
این پیام مال من نیست ولی به دستم رسیده بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...


arezoo
ساعت19:20---24 تير 1391


کاش!
به وسعت حجم بی انتهای تنهایی
واژه ای بود و
اشکی بود و شانه ای...
کاش
برای تمام دردهای نهفته،
حنجره ای بود به توان فریاد!
کاش!
تو بودی و صداقت و صفا
کاش!
من بودم و تو
خودم بودم و خودت
کاش...
salam...duste aziz aliii bud...manam upam


راضیه تنها
ساعت17:06---23 تير 1391
salam doste azizam aval ghlebe khili zibai dari behet tabrik migam badesh dar morde dardo delet ....
rastesh man khodam shakhasan vaghti up mikonam kasiu davat mikonam va na inke donbale nazar jam kardanam
khodaro shokr tonestam az tarighe vebam dostaye khobiu peyda konam ba ham ham dardi konan ... vali dar kol minevisam ke hrfaii ke to delame nemitonam be kasi begam to vebam begam vagrna veb jaye rabete bar gharar kardan nist khili sayta baraye rabeteo ertebat hast ...
va inke vajebe be dotaye azizemono ke lotf mikonan nazar mizarano bedim hagh ba shomast to in babat ...
movafagh bashin


Aramis
ساعت12:15---23 تير 1391
آورین

مـــــــــــژده
ساعت9:59---22 تير 1391
درمورد این پست هم حرفای منطقی زدی.
چیزی نیست که بگم:


هانیه
ساعت19:56---21 تير 1391
سلام خدمت شما
به نظر من درست میگید ولی مثلا خودم گاهی نمیرسم واقعا به همه سر بزنم وقتی خبرم میکنن که برم یا کامنتشونو میبینم زودتر به دوست عزیز سر میزنم
البته شما که از ما باتجربه تر هستید و جای برادر بزرگتر ما هستید من خیلی خوشحال میشم وقتی به وبلاگ حقیرانه من سر میزنید و متنها ونوشته های زیبایی رو در قالب کامنت میگذارید ولی خودم بیشتر از اینکه شعر بذارم دوست دارم به زبان محاوره بنویسم در جواب دوستان
هرکی یه جور راه ارتباط رو برگزیده
در ضمن قالبتون هم بسیار بسیار زیباست
موفق باشید


زهرا
ساعت17:11---21 تير 1391
سلام
آره
من خودم دیربه دیرمیام نت
چون واقعأ وقت نمیکنم
حتی بعضی موقع ها دوهفته یه بار
در کل خیلییییی ممنووووووون


سميه
ساعت12:30---21 تير 1391
روزی خواهم آمد و پیامی خواهم آورد...
خواهم آمد گل یاسی به گدا خواهم داد
زن زیبای جذامی را گوشواری دیگر خواهم بخشید
کور را خواهم گفتم : چه تماشا دارد باغ ...
هر چه دشنام از لب خواهم برچید
هر چه دیوار از جا خواهم برکند
رهزنان را خواهم گفت : کاروانی آمد بارش لبخند
ابر را پاره خواهم کرد
من گره خواهم زد چشمان را با خورشید ، دل ها را با عشق ،سایه ها را با آب ،شاخه ها را با باد
و به هم خواهم پیوست،خواب کودک را با زمزمه زنجره ها
بادبادک ها به هوا خواهم برد
گلدان ها آب خواهم داد ...
خواهم آمد ،سر هر دیواری میخکی خواهم کاشت
پای هر پنجره ای شعری خواهم خواند
هر کلاغی را کاجی خواهم داد
مار را خواهم گفت : چه شکوهی دارد غوک
آشتی خواهم داد
آشنا خواهم کرد
راه خواهم رفت
نور خواهم خورد
دوست خواهم داشت سهراب سپهری
سلام منم با شما موافقم. قهر كردن چه مفهومي داره ؟؟؟


ثمين
ساعت11:11---21 تير 1391
دنيا نمي گذرد، اين ماييم كه رهگذريم پس در هر طلوع و غروب ، زندگي را احساس كن، مهربان باش محبت كن ، شايد كه فردايي نباشد.

alireza
ساعت19:26---20 تير 1391
با سلام خدمت دوست عزیز مطلب جالبی بود.

مجید
ساعت15:03---20 تير 1391
سلام خوبی؟ حرفات قشنگ بود خدای راست میگی . راستی لطف کردی به وبلاگم سر زدی

طاها
ساعت11:21---20 تير 1391
خوبه که شما روی یه سایت این حرفا رو گذاشتین تا همه بفهمن
مر30که سرزدی


سراب
ساعت9:46---20 تير 1391
سلام حتما منظورت ما هم بوديم اما من فقط وقتي اپ ميكردم فرصت داشتم سر بزنم اونم به زور كه همش داداشم مياد منت ميزاره

ثمين
ساعت9:05---20 تير 1391
سلام گلم، اگه دير بهت سر زدم منو از اون گروهي كه كلاس ميزارن به حساب نياري عزيز دل... سرم شلوغه ولي در اولين فرصت ميام...
منم با يك سوال آپم خوشحال ميشم بياي نظر بدي...


gisoo
ساعت2:10---20 تير 1391
saalam webe jalebe o zibai dari
movafegham
ayam be kameton doste aziz


zhoan
ساعت16:16---19 تير 1391
شما رو نمي شناختم!
يه احترام و ادب حكم كرد كه بيام!

خيلي وقته به يه چيزي رسيدم كه دوست دارم بگم شما هم بدونين...

سعي كن هميشه خودت واسه خودت مهم باشي وبس
چه توي كامنت هاي وبلاگ و دنياي مجازي
و چه توي دنياي واقعي...

چه اهميتي دارن ديگران؟؟؟؟

من يه جا مي نويسم صرفا براي اينكه سبك شم...
كامنتها رو هم بسته م

خودتو ناراحت نكن!
البته حرف نسبتا به جايي بود...

اما خوب...
چه مي شه كرد..
با همه كه نمي شه جنگيد
ميشه؟؟؟


شب هاي سكوت
ساعت16:10---19 تير 1391
سلام
سپاس از دعوت و حضورتون ....

كاملا" با نظرتون موافقم ...

پاينده باشيد


پریسا
ساعت16:04---19 تير 1391
درد دلتون خیلی جگر سوز بوووووود.......
خوندنش ارزش داشت ممنون خبر کردین
اپم بهم سر بزنید


بهاره
ساعت15:07---19 تير 1391
سلام

یعنی خدا اموات شما رو بیامزده که اینطوری حرف دل مارو زدید

راست می گین بخدا


طرف بعد از 10 سال اومده بجای اینکه مطلب تورو بخونه و درباره اون کامنت بذاره

میگه " بدو بیا تند بیا با جت بیا ..."

راستی خیلی خوندن مطلبتون سخت بود

چشمام به زور میدید متنو بخدا

ولی به خوندش می ارزید

امیدوارم اگه من دیر سر میزنم به بزرگواری خودتون ببخشید حلال کنید

در پناه حق

یا علی


زهرا
ساعت14:47---19 تير 1391
گاهی اوقات بی قانونی ؛


عجیب بیداد می کند در عاشقی . . .


یکی دور می زند . . .


اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد . . .


----------------


سلام


ممنونم از حضورتون .


بابت درد و دلتونم باید بگم خودتونو ناراحت نکنید آخه بعضی آدما خیلی از خود مچکرن بذارید تو همون دنیاشون خوش باشن به دل نگیرید ...


موفق باشید .


زهرا
ساعت14:46---19 تير 1391
گاهی اوقات بی قانونی ؛

عجیب بیداد می کند در عاشقی . . .

یکی دور می زند . . .

اما دیگری جریمه میشود و تاوان میپردازد . . .

----------------

سلام

ممنونم از حضورتون .

بابت درد و دلتونم باید بگم خودتونو ناراحت نکنید آخه بعضی آدما خیلی از خود مچکرن بذارید تو همون دنیاشون خوش باشن به دل نگیرید ...

موفق باشید .


یکی بود یکی نبود
ساعت14:43---19 تير 1391
سلامــــ .
آفرین که حرف دل رو زدید ...
راستی ببخشید دیر خدمتتون رسیدم ! این اینترنت چینی من خراب بود !!!!!!

موفق باشید .


فریده
ساعت11:15---19 تير 1391
سلام دوست عزیز مطالبتو خوندم خیلی خوب نوشته بودی . واقعا راست میگید منم الاان به وبم سرزدیم کامنت شمارو دیدم اومدم وهمیشه به همه دوستام سرمیزنم ممنون از لطفت بازم دردل داشتی خبرم کن

مروارید
ساعت11:00---19 تير 1391
مرسی بهم سر زدی
وبسایت زیبایی دارین
بازم بیا
دوس داشتین بگین تبادل لینک کنیم


فاطمه
ساعت10:16---19 تير 1391
سلام
حرفاتون خيلي خوب و قشنگ بود
و جاي تامل داره
من هميشه تا اونجايي كه مي تونم به دوستانم سر مي زنم و هر جايي هم كه كوتاهي از من بوده ببخشيد و بذاريد رو حساب بچگي
اما بعضي ها رو مثه اينكه به زور بايد اورد اون موقع است كه بايد بگي آپم و از اين حرفا
بازم از حرفاي قشنگتون و اين كه منو دعوت كردين ممنون


بشار
ساعت8:12---19 تير 1391

سلام و دستمریزاد !!!


ما غصه هایمان را شمردیم و به خواب رفتیم بايد هم كابوس مي ديديم !


حانیه
ساعت1:23---19 تير 1391
سلام دوست عزیز
من هم با حرفهای شما موافقم . هرچند ما تبادل لینک نداشته باشیم... زیاد دربند تبادل نیستم. ترجیح میدم سر بزنم و مطالب دوستان رو بخونم و زیاد تلاش نکردم که مطرح بشم ولی طبیعتا من هم مثل بقیه دوست دارم مطالبم خونده بشه ... بخصوص که بعضی پستها کاملا نوشته خودم هست؛ آدم دوست داره بدونه نظر دیگران درباره نوشته هاش چیه. ولی حاضر نیستم به هر قیمتی افراد رو به وبلاگم بکشونم، هر کی اومد لطف کرده و باعث دلگرمیه. البته نمیگم تلاشی برای جذب افراد نمیکنم نه...
در هر حال راست میگید معرفت ایجاب میکنه که هر چند وقت یکبار به لینکهای وبلاگمون سری بزنیم...


ميــــــنا
ساعت0:35---19 تير 1391
ســــــلام دوست خوبم من با تموم نوشته هاتون موافقم واقعا هر چیزی رو که برای خودمون خوب و عالی میدونيم براي دیگران هم بدونیم .ممنونم

دلداده
ساعت22:04---18 تير 1391
قالبتونم مبارکه..آخرین بار که اومدم وبتون یه قالب دیگه ای بوود

دلداده
ساعت22:02---18 تير 1391
حرف حساب جواب نداره دادا

مرسی


یاس
ساعت21:50---18 تير 1391
سلام...
حقیقتشو بخواید حرفاتون درسته...
باید وقتی دوستمون بهمون سر میزنه ماهم در جواب بهش سر بزنیم ....


hamid
ساعت21:01---18 تير 1391
سلام خسته نباشد وبلاگت را دیدم با این که مطالبش کمه ولی امار بازدیدت خیلی بالاست مبارکت باشه و ممنون که اومدی و به من سر زدی

فرزانه
ساعت20:54---18 تير 1391
از بس که غـــــــــــــم تو قصـــــــــــــــه در گوشــــــم کرد

غــــــــــــم های زمانــــــــــــه را فراموشـــــــــــــــــم کرد

یک سینــــــــــــــــــــه سخن به درگهـــــــــــــــــت آوردم

چشــــــــــمان سخــــــــــــــــــنگوی تو خاموشـــــــم کرد...
پاسخ: سلام ممنون که دعوت ما پذیرفتید . رسم ادب اومدیم وبتون ولی باز نکرد اصلا میگه همچین آدرسی نیست


ارش
ساعت20:50---18 تير 1391
کاملا باهات موافقم حرف دل منوزدی

رویای بارانی
ساعت20:26---18 تير 1391
سلام خدمت شما مقالتون بسار عالی بود فقط رنگشو عوض کن که چشو اذیت میکنه بعد اینو بگم که کاملا حرفاتونو قبول دارم و با اونا موافقم اینطوری دیگه . من میخام این مقاله شما را در وبلاگم بزارم وبه بچه ها بگم کن شما هم این مقاله را در وبلاگتو ن بزارین تا همه ببینن مرسی باتشکر مدیر وبلاگ رویای بارانی عباس

ghasem
ساعت19:39---18 تير 1391
سلام خوبی کاملا باهات موافقم ولی من از روزی که لینکت کردم هر روز بهت سر میزنم فقط نظر نمیزارم حالاهم تا گفتی امدم

my love
ساعت19:21---18 تير 1391
سلام به دوست عزیز.
خیلی عالی نوشتی. راستش یه جورایی حرف دلمو زدی. منم یه همچین حرفهایی داشتم که باید میزدم. حالا جالبش اینه که واسه بعضی ها که کامنت میزاری نه تنها جوابت رو نمیدن بلکه بعد از چند تا آپی که کردی اونم بعد از ماه ها میاد و خیلی ساده میگه: "قشنگ بود"
یعنی کلاس میزاره. نمی خوام اسم ببرم ولی وقتی به وبلاگش میری و میگه با هم تبادل لینک کنیم جواب میده: "با افتخار لینک شدید" ولی ماهی یه بارم بهت سر نمیزنه، چه بهش خبر بدی که آپی چه خبر ندی.
ولی دم بعضی ها گرم که تا جایی که می تونن به ما سر میزنن و نظر میدن و حالی ازمون می پرسن حالا چه آپ کرده باشی و چه آپ نکرده باشی.
من اوایل که این وبلاگ رو ساختم زیاد توجهی به این چیزها نداشتم، فقط تند تند آپ میکردم، دیگه نگاهی به نظرات و بازدید نمیکردم یعنی برام مهم نبود.
بعد از مدتی دیدم بعضی از وبلاگها هم آمار بازدیدشون بالاست هم نظرات.
پرس و جو کردم دیدم عیب از کجاست.
گفتن حتما باید بهشون سر بزنی و خبرشون کنی و نظر بدی تا بهت سر بزنن، شاید یه جورایی درست باشه ولی به نظر من رفاقت و دوستی حتی تو این دنیای مجازی بیشتر از اینها ارزش داره، با اینکه نمیدونی اون طرف نت کیه ولی براش وقت میزاری و به وبلاگش میری و ....
منم این طوری شدم. وقتی آپ میکردم به کلی وبلاگ سر میزدم و خبرشون میکردم ولی حالا تصمیم گرفتم برای دل خودم آپ کنم، حالا هر کی دلش خواست اومد و نظر داد، نظرش قابل احترامه و منم جوابش رو میدم وگرنه.............
خیلی حرف زدم ولی باید میزدم تا خالی میشدم. از شما هم ممنونم باعث شدید که بعضی ها بتونن حرف دلشون رو بزنن. مرسی و موفق باشید.


کاش یکم بارون بگیره
ساعت18:47---18 تير 1391
الان خوب شده میشه خوندش
شما هم لینک شدی





کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:51---18 تير 1391
سلام اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن





ببخشید قصد جسارت ندارم اما اگه میشه رنگ متن عوض کن اخه خوندنش سخته
پاسخ: سلام ممنون از نظر زیباتون چون قالب سفارشیه تعویض رنگش همه چیز رو بهم میزنه ولی سعی میکنم رنگ فونت هامون تغییر بدم


sahra
ساعت17:50---18 تير 1391
salam zaheran dardo dele shoma harfaye dele man ham bod
jedi migam be har hal mer30 khabar dadin man shoma ro ba adrese jadid link mikonam khoshhal misham bazam sar bezanin


کاش یکم بارون بگیره
ساعت17:49---18 تير 1391
چیزی که نوشتی درسته

دنياي اين روزاي من
ساعت17:35---18 تير 1391
سلام دوست خوبم...
مطلب به جايي گفتي.. اره بعضيا وقتي كه آپ ميكنن واسه بازديد بيشتر وبشون ميان و دعوتمون مي كنن در غير اينصورت به كل فراموشمون مي كنن..


خلوت من
ساعت17:10---18 تير 1391
سلام

دوست عزیز با این حرفاها و دلایلی که گفتی کاملا موافقم ولی همش این نیست.میدونم شاید از رو حساب و کتاب بعضی دلایل دیگه رو نگفتی ولی با اجازه من میگم چون در واقعیت اینم خیلی مهمه.
تو بازدید ها جنسیت حرف اول رو میزنه!
آمار بازدید وبلاگ من در حد معمولیه البته خیلی براش وقت گذاشتم اما مطمئنم اگه جنسیتم فرق میکرد آمار بازدیدم چند برابر این میشد!
حالا من نمیدونم چه چیزی گیر اون افرادی که فقط به وبلاگ خانمها سر میزنن میاد! به قول شما اینجا یه دنیای مجازیه که همدیگه رو نمیبینیم و نمیشناسیم اما تلاش افراد رو نباید نادیده گرفت.
موفق و موید باشید


tirana
ساعت17:05---18 تير 1391
سلام وب زیبایی دارید...مرسی که به من سر زدید بااجازه لینکتون کردم خوشحال میشم منم رو با اسم تنهاترین تنهامنم لینک کنید..بازم بیاید..

مهربان
ساعت16:36---18 تير 1391
دلم
براي روزهاي با هم بودنمان تنگ شده
براي تو که نه , ولي براي " مواظب خودت باش " شنيدن تنگ شده
براي تو که نه , ولي براي نگاهي که تا پيچ سر کوچه تعقيبم مي کرد تنگ شده
براي تو که نه , ولي براي دلي که نگرانم مي شد تنگ شده
راستش براي اينها که نه, ولي براي خودت , دلم خيلي تنگ شده . . .

سلام عزیزم مرسی که یادآوری کردی دوستامون رو فراموش نکنیم به نکته بسیار خوبی اشاره داشتی

ولی گلم گاهی هم این سرنزدنها خدای ناکرده از روی بی ادبی یا فراموشی نیست
بارها پیش اومده به وبلاگ دوستی سر زدیم اما هر کاری کردیم نشده براش نظر بذاریم یعنی یه جورایی قبول نکرد!!!!!!!!
از طرفی جعبه پیام بعضی از دوستان هم که فعال نیست بشه حداقل تو اون براشون پیام گذاشت!!!!!!!
به نظرت تو این مواقع باید چیکار کنیم گلم ؟ نظرتو بهم بگو بوس


arezoo
ساعت16:16---18 تير 1391
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
انتظــارت را میـکشـــــد
چــه شیــــــرین اســـــت
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
" کجایـی" .....؟


سارا
ساعت16:05---18 تير 1391
سلام
مطلب بسیار به جا و مفیدی بود کاملا با شما موافقم و جای هیچ ناراحتی هم نداره امیدوارم این متن هم روی من و بقیه دوستان تاثیر بزاره ممنون


arezoo
ساعت15:56---18 تير 1391
salam...mamnonam duste aziz az harfaye qashangetun...kamelan ba shoma movafeqam...
movafaqo piruz bashi duste aziz


فرانک
ساعت15:46---18 تير 1391
سلام مرسی از این حرف هایی که زدید
من اصلا ناراحت نشدم چون به جا ومتین گفته بودید همیشه هم لطف دارید و به این حقیر سر میزنید و با گذاشتن نظرات زیباتون خوشحالم میکنید موفق باشید


فروزنده غیاثی
ساعت15:20---18 تير 1391
سلام وقت بخیر
پست خیلی خوبی بود . با شما کاملا موافقم .من اعتقاد دارم در هرکاری که قدم گذاشتیم باید اون رو جدی بگیریم و بهش بها بدیم . متنی دارم بعد از یک ساله شدن وبلاگم با عنوان : چه شد که وبلاگ نویس شدم (تاریخ 19/2/91) به بعضی از این نکته ها که برایم اهمیت داشت اشاره کردم . اما باز میبینم آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته .به چه علت نمیدونم .یا من بد نوشتم یا بی تفاوتی ها دامنگیر این دنیا هم شده که جای تاسف دارد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 18 تير 1391برچسب:" قاصدک ", :: 15:0 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان