این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

عشق خدا و انسان

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 316
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 40825
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
عشق خدا و انسان


استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم

هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

 شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از

دست می‌دهیم . استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا

 با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم

 صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟ شاگردان هر کدام جواب‌هایى

 دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد. سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى

که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى

 این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد،

 این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند. سپس استاد پرسید:

هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى

به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟ چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است.

 فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است. استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد،

 چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند

و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود. سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند

 و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى

نمانده باش

 

 

این همان عشق خدا به انسان و انسان به خداست است که خدا حرف نمی زند


اما همیشه صدایش را در همه وجودت می توانی حس کنی اینجا بین


انسان و خدا هیچ فاصله ای نیست می توانی در اوج همه شلوغی ها بدون


اینکه لب به سخن باز کنی با او حرف بزنی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

yegane
ساعت1:25---7 مرداد 1391
سلام ممنون عزیزم عالی بود کلی حال کردم@}; -

sepide
ساعت13:06---6 مرداد 1391
قبل از اینكه به كسی بگی دوستت دارم



خوب فكراتوبكن چون شاید چراغی در دلش روشن كنی كه



خاموش كردنش به خاموش شدن او بیانجامد.....


adish
ساعت16:55---5 مرداد 1391
مرسی گلم که سر زدی....
منظورم اینه که چطوری عکس توی وبلاگت میذاری آخه مال من نمیاد بالا مرسی...


زهرا
ساعت12:29---31 تير 1391
خیلی خوب بود
خیلی


فروزنده غیاثی
ساعت22:56---28 تير 1391
سلام قاصدک مهربان
امروز کجا بودی ؟


ثمين
ساعت8:17---26 تير 1391
هر چه دلم را خالی میکنم دوباره پر می شود از او

چه برکتی دارد عشقش...!


زهرا
ساعت0:08---26 تير 1391
درد دارد !
وقتی همه چیز را می دانی و فکر می کنند نمی دانی !
و غصه می خوری که می دانی و می خندند که نمی دانی . . .


زهرا
ساعت19:37---24 تير 1391
چه زیبا خالقی دارم

دلم گرم است می دانم

که فردا باز خورشیدی ،

میان آسمان ، چون نور می آید

شبی می خواندم با مهر

سحر می راندم با ناز

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که می خواند مرا ، با آنکه میداند گنه کارم

اگر رخ بر بتابانم

دوباره ، می نشید بر سر راهم

دلم را می رباید ، با طنین گرم و زیبایش

که در قاموس پاک کبریایی ، قهر نازیباست.

ممنون که سر زدی.


زهرا
ساعت12:51---24 تير 1391
این روزها بُرد با کسی ست که بی رحم باشد
از دلتــ که مایه بگذاری
سـوخـــته ای . . .




فاطمه
ساعت12:25---24 تير 1391
سلام
عالي بود
كاشكي ما هم اينقدر به خدا احساس نزديكي مي كرديم


دلداده
ساعت8:44---24 تير 1391
وااااااااااایییی ....چقده خوشمل بود...خیلی خیلی خیلیس جالب بود

زهرا
ساعت16:30---23 تير 1391
عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم
بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری !
بعد از چند روز به دوستی
بعد از چند ماه به همکاری
بعد از چند سال به همسایه ای
اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم . . .




روزهای برفی
ساعت16:00---23 تير 1391
@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@..... @
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@....... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@...... ...@
@....@..@....@....@.........@...............@....@...... ...@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@...... ...@
@......@.......@....@.........@................@....@... ....@


بهاره
ساعت15:17---23 تير 1391
سلام

دشمنتون شرمنده

درستش کردم

ممنون که گفتین

آخه با لپ تاپ خودم بنظرم تنظیم میاد ولی خب ممکنه واسه بقیه ریز باشه

بازم ممنون که گفتین


بهاره
ساعت14:51---23 تير 1391
در عجبــ✖ـــم از
سیــــــ ✖ــــب خوردنــمان


که از آن فقط چوبــ ✖ــش باقی می ماند!


مگر این همه چــــ ✖ـــوب که خوردیم 
از یک سیـــــــ ✖ــــــب، شروع نشد؟؟؟!


خلوت من
ساعت11:22---23 تير 1391
تـن تـو آهـنگی است

و تـن من کلمه ای است

که در آن می‌نـشیند

تا نـغمه ای در وجود آیـد

سروده ی که تـداوم را می‌تـپد

در نگاهت همه ی مهـربـانی‌هاست:

قـاصدکی که زنـدگی را خبر می‌دهد.

و در سکـوتـت همه صداها

فـریـادی که بـودن را

تـجربـه می‌کـند.


((احمد شاملو))


ali
ساعت21:37---22 تير 1391
داستان زیبای بود

بهاره
ساعت20:57---22 تير 1391
سلام

من این داستان رو خیلی دوست

واقعا قابل تأمله

در پناه حق

یا علی


مينا
ساعت15:10---22 تير 1391
سلام دوست مهربون
عالي بود ممنونم


فرانک
ساعت14:07---22 تير 1391
در زندگی دو چیز افسونم کرد

آبی آسمان که میبینم و میدانم که نیست

و خدایی که نمیبینم و میدانم که هست...

دکتر علی شریعتی


منصور
ساعت12:31---22 تير 1391
سلام دوست عزيز ببخشيد كه دير به خدمتتان رسيدم اگه با تبادل لينك موفق بودي خبرم كن دوست دار شما عشق پاك

mehraban
ساعت8:01---22 تير 1391
رفیق دستشو گذاشت رو شونه رفیقش و گفت : تو قویتری یا من؟ رفیق گفت من. رفیق اولی با دلی گرفته دستشو از شونه رفیقش برداشت و دو قدم عقب تر رفت و باز گفت : تو قوی تری یا من؟ او گفت : تو. گفت چرا نظرت عوض شد؟ جواب داد: وقتی دستت رو شونم بود احساس میکردم دنیا پشتمه!...
مرسی رفیق مهربانم


حانیه
ساعت2:55---22 تير 1391
چقدر زیبا بود ... این خدای نادیدنی به جای چشم، با قلب مشاهده میشود!

فروزنده غیاثی
ساعت2:21---22 تير 1391
سلام
پس درست است که می گویند :دوست داشتن همیشه گفتن نیست ،گاه نگاه است و سکوت


شب های سکوت
ساعت0:22---22 تير 1391
معلم برای سفید بودن برگ نقاشیم تنبیهم کرد !!!
و همه به من خندیدند ....
اما من خدایی را کشیده بودم که "همه" میگفتند ؛ دیدنی نیست !


زهرا
ساعت0:17---22 تير 1391
خدایا اینکه میگی از رگ گردن نزدیک تری
و این حرفا در سطح درک و فهم من نیست
یه دقیقه بیا پایین بغلم کن ...
-------------
سلام
قشنگ بود .


arezoo
ساعت21:47---21 تير 1391


یکی بود یکی نبود
ساعت21:19---21 تير 1391
سلامــــــــــــــ

دل او اولین روز بهار
دل من آخرین جمعه ی سال ...

وای که چه دورند و چه نزدیک بهم ...



سپیده
ساعت18:36---21 تير 1391
سلام خیلی ممنون که بهم سر زدی چون باعث شدی با وبلاگ قشنگت آشنا بشم واقعا وبلاگت قشنگه اگه مایل به تبادل لینک باشی حتما بهم بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:" قاصدک ", :: 17:50 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان