این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

معلول

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 342
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 40851
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
معلول

معلول در لغت :

لغت نامه معین

1 _ بیمار، علیل .

2 _  هر چیزی که آن را به علت وسبب ثابت کرده باشند.

دیکشنری فارسی به انگلیسی

amputee, cripple, invalid

 

لغت نامه دهخدا

معلول بیمار و علیل و ناخوش و آزرده مریض . رنجور. علیل .

 

 

نمیدونم چرا خواستم در مورد این موضوع بنویسیم . یخورده دیر شد میخواستم روز جانباز

مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) بنویسم ولی توفیق نشود

در ابتدای باید خاطر نشان کنم به قول شاعر :

به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را

یعنی من خودم معلولم( قابل توجه دوستانی که فکر میکنن من مَردم یا زنم . البته امیدوارم

دوستان دال بر منیت نزارن و حرفهای کلیشه ی دیگه ، بنده حقیراین جور که میگن  جانبازم قطع

عضو از ناحیه تحتانی پا یعنی یه پا از بیخ ندارم تو عملیاتی تو سردشت مجروح شدم چهل و

پنچ شش سالمه ، متاهلم و دوفرزند دارم یه پسر و یه دختر

البته یه پسر هم داشتم که مرحوم شده که الان اگرزنده بود 16 یا 17 سالش بود .)

فی الحال موضوع داخل پرانتز ، خواستم با یه تیر دو نشون بزنم

هم اینکه خودم رو معرفی کنم هم این موضوعی رو که انتخاب کردم خب خودم هم

گریبانگیرش هستم !!!!

نگاه شما نسبت به معلول چیه ؟

یه آدم علیل که حتماً یکی باید مراقبش باشه یا یه مرده متحرک که یه گوشه ی افتاده

و هیچ حرکتی نمیتونه بکنه

یا حس ترحم که نسبت به این جور آدمها داریم که این امر ناخداگاه در همه ی

 آدمهای معمولی و سالم بوجود میاد.

 حتی خود من هم این حس رو بعضی وقتها دارم .

با پسرم استخری میریم که مخصوص جانبازان و معلولینه باید ببینین که با چه

ذوق و اشتیاقی میرن تو آب ، یکی یه چشم نداره ، یکی دو پا نداره ،

یکی از دو پا فلجه ، یکی کر ، یکی لال ، خلاصه دیدنیه

خودم بعضی وقتها هزار بار خدا رو شکر میکنم که خدایا من یه پا ندارم ولی

بچه های دیگه چی ؟

ما آدمها باید بدتر از خودمون رو ببینیم تا به خودمون ایمان بیاریم

و توکل مون رو از دست ندیم .

ببخشید مثل اینکه داره داستان رومانتیک میشه و از موضوع فاصله گرفتم .

آیا تا حالا فکر کردین بخواین با این جور افراد ازدواج کنید ؟

فرقی نمیکنه که یه دختر باشه یا یه پسر !!!!

شاید خیلی ها فکر کنن که تا آخر عمر باید مواظب و مراقب همسرشون باشن ،

روزگارشون سیاه بخت شده !!!!

بعضی ها اصلاً تو خوابشون هم همچین خوابی ببینن هر روز صدقه میدن و

 نذر میکنن و ........

ولی به نظر این بنده حقیر جای فکر کردن داره اون هم یه بنده خداست

که به علت های مختلفی دچار مشکل شده

حالا من میام در مورد عشق مینویسم ، در مورد جدائی و خیلی از مسائل

 جوونای امروزی !!!!!!

همیشه تو رویا سیر میکنیم یه پری با اسب سفید و چند هزار کیسه زر و .......

 

به نظر شما عشق چیه ؟؟؟؟؟

عشق کدومه ؟؟؟؟؟

 عشق اون همسرمعلول یا جانباز که با تمام وجود داره از همسرش پرستاری میکنه

یا یه سوار سفید و کلی پول و ......

 

عشق چون ایده برد هوش دل فرزانه را ،

دزد عاقل می کشد اول چراغ خانه را

آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد ،

در میان خانه گم کردیم صاحبخانه را ......

البته من برای اون عزیزان خورده نمیگیرم که چرا باید دنبال رویاشون باشن

هر کس رو برای کاری ساختن ،

خب خیلی ادعای مطلب رو نکردم میدونم که این موضوع خیلی حرفهای ناگفته داره که

انشاا ...   در مجال بدی اگر خداوند عمری بده بتونم ادعا کنم

ممنون که این نوشته رو که واقعاً نوشته ی قلبیم بود رو خوندید

 

 

احترام بزرگترها رو برای مسائل دنیای زیر پا نزاریم


یا علی    در پناه حق

 

 

 

این هم عکس دوران نامزدی  ، زشتم ولی شما عینک خوش بینی بزنید......

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

solaleh20
ساعت13:22---29 شهريور 1391
سلام واقعا مطالب عالی ای دارین.
مخصوصا همین مطلب چون ......
خوشحال میشم به منم سر بزنین و اگه افتخار بدین و با هم تبادل لینک داشته باشیم؟؟
باز هم ممنون از مطالب واقعا زیباتون.


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت17:42---28 شهريور 1391
فدای عزیزی که آتیش معرفتش، جنگل بی معرفتها رو خاکستر میکنه!

میدونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟ چون همش تو وجود تو جمع شده


فرشته
ساعت16:05---16 شهريور 1391
سلام وب زیبایی داری
تبادل لینک آیا؟؟؟؟؟؟
به منم یه سر بزنید خوش حال میشم....راستی نظر یادتون نره


سپیده
ساعت12:53---27 مرداد 1391

خدایا کسی را که قسمت دیگریست سر



راهمان قرار نـــــده....

تا شب های دلتنگی اش برای مــــــــــا باشد و



روزهای خوشش برای دیگــــــــری..


elnaz
ساعت1:21---23 مرداد 1391
vaghean ja khordam!!!
bavaram nemishe!!!
fek mikardam shoma ye dokhtari hasti ham seno sale khodam
!!!!!!!!!!
veghean nemidunam chi begam

faghat baese eftekharame k hamchin adame bozorgi be webe kuchike man miado nazar mizare


رز
ساعت6:54---19 مرداد 1391
سلام
نمیدونم چی بگم ... جاخوردم...با خوندن این پست اراداتم به شما بیشتر شد... مایه ی افتخاره که شخصی چون شما به وبم سر میزنه... بینهایت سپاسگزارم


رز
ساعت12:07---16 مرداد 1391
غمگین بود،بغضم در اومد ولی فوق العاده بود

دختر باروني
ساعت23:23---12 مرداد 1391
نميدونم چي بگم .
گلوم پر از بغض شد
ماهم تو خانواده مون مثل شما داريم
ميفهمم حالتون رو

در هر صورت خداپشت وپناهتون و

واسه منم سر نمازتون دعا كنين

به اميد ظهور آقامون


حانیه
ساعت22:59---12 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
جدا شگفت زده شدم و تحت تاثیر قرار گرفتم. والا من همه جور تصوری در مورد نویسنده این وبسایت داشتم الا این چیزی که شما توضیح دادید. واقعا واسم یه افتخاره. کاش امثال شما بیشتر از این فضای مجازی رو در اختیار میگرفتن. جای بیان خیلی از تجربیات و بیان احساسات و خاطراتشون در وب خالیه. ولی مهمتر از همه اینا زندگی زمان حال و کنار آمدن با اون هست که نسل ما خیلی کم دربارش میدونه.
راستی ببخشید، فضولیه اما میشه خواهش کنم ماجرای مجروح شدنتونو تعریف کنید؟؟
اگه دوست دارید...
یه چیز دیگه، ما تابحال به وب همدیگه سر میزدیم ولی با هم تبادل لینک نداشتیم(همینجا لازمه ازتون تشکر کنم که مرتب به من سر میزنید) من با کمال افتخار لینک کردم شما رو...
در پناه حق موید باشید.


سراب
ساعت14:40---11 مرداد 1391
عشق يعني شب نشيني با خدا،گفت وگو با ناله اما بيصدا

mehraban
ساعت10:02---11 مرداد 1391
باید دانست
" جاده های زندگی را خدا هموار می کند

کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست ... "
پس اینقدر آه و ناله چرا ؟!


mehraban
ساعت9:46---10 مرداد 1391
قول داده اَم...
گاهـــي
هَر اَز گاهـــي
فانـــوس يادَت را
ميان ايـن کوچه ها بـي چراغ و بـي چلچلـه، روشَـن کنَم
خيالـت راحـَــت! مَـن هَمان منـــَــم؛
هَنوز هَم دَر اين شَبهاي بـي خواب و بـي خاطـــِره
ميان اين کوچـه هاي تاريک پَرسـه ميزَنـَم
اَما بـه هيچ سِتاره‌ي ديگـَري سَلام نَخواهــَـم کَرد...
خيالَت راحَت !




مریم
ساعت22:27---9 مرداد 1391


عاطفه
ساعت18:22---9 مرداد 1391
سلام یه سلام به بزرگی دلتون

واقعا متعجب شدم همیشه فکر میکردم نویسنده این وبلاگ یه آقای 32ساله باشن

باعث افتخار ما جووناست که شما هم به مسایل ماها میپردازید و مطالب عشق و احساسی رو آنالیز میکنید

عکستون رو که دیدم احساس کردم خدارو میبینم خود خدا هم میگه من از وجود خودم در مخلوقی دمیدم که انسان نام داره

نمیخوام بگم شما فرشته هستید نه شما یه انسانید که فرصت پیشرفت و تکامل بیشتری نسب به فرشته ها دارید

شما هم میتونید عاشق بشید و آدما هم میتونن عاشق شما بشن.

عشق فرقی نمیکنه که همسر آدم باشه یا یه کسی توی امیال و رویاهای انسان باشه

شما هم انسانید و دل دارید و خیلی از انسانهای سالم میتونن عاشق شما باشی

عشق و احساس آدمی توی قلبش نهفته ست نه تو ی اجزا بدنش

خداوند همه ماهارو یکسان افرید و به همه ما احساس رو هدیه داده

من به جرات میتونم بگم که از ته قلبم عاشق تمام جانباز های در راه خدا هستم

کاش خیلی از جوونای امروزی و خیلی از مسولین قدر شما و پاهای از دست رفته شما رو بدونن کاش....

مثل اینکه خیلی ها درک نکردن که شماها چرا جنگیدید چرا خون دادید

ولی این جامعه ای نیست که شما بخاطرش جنگیدید







مرجان
ساعت18:03---9 مرداد 1391
سلام دوست گرامی
وقتی این پستتون رو خوندم و شناخت بیشتری ازتون پیدا کردم ارادتم نسبت به شما خیلی بیشتر شد
همون طوری که بقیه دوستان هم گفتن معلولیت محدودیت نیست من همیشه معتقد بودم که خدا نعماتی رو که به انسان های که شاید به ظاهر چیزی کمتر از انسان های سالم داشته باشن میده به انسان های دیگه نمیده
من و امثال من همیشه قدر آدمای دریا دلی مثل شما رو باید بدونیم
و درباره ی عشق به نظر من عشق واقعی اون عشقیه که بدون در نظر گرفتن ظواهر و یا داشته های شخصی بتونی عاشقش باشی شاید یه کم شعارگونه باشه ولی کسی که به این عشق برسه واقعا خوشبخته
خدا پسرتون رو بیامرزه و خانوادتون رو براتون نگه داره
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید...


بهاره
ساعت16:51---9 مرداد 1391
سلام

طاعات و عباداتتون قبول حق ان شاءالله

اولا من به سهم خودم به عنوان یه جوون 22 ساله از همه سختی هایی که به خاط من و جوونایی مثه من کشیدین ازتون تشکر می کنم
بدون تعارف و ساده گفتم ، لطفا قبول کنید

====

شما سوالای زیادی پرسیدین

من یکی از دوسانم معلوله، و فوق العاده پر هیجان و فعال طوری که 1ترم زودتر از منی که سالمم دانشگاه رو تموم کرد

معلولیت محدودیت نیست اینو دیگه همه میدونن

====

عشق وقتی باشه دیگه نقصان طرف دیده نمی شه

البته نگاه آدما با هم متفاوته ....

ولی من می گم عشق هدیه خداست

مهم نیست طرف مقابل چطوره مهم اینه خدا بهمون هدیه داده ...

خیلی از آدمای معلول و خانواده هاشون خوشبخت تر از آدمای سالم هستن

این یه واقعیته ...

ببیخشید خیلی پر حرفی کردم

منم مثه بقیه بچه ها احترامم نسبت به شما دو چندان شد

التماس دعا

در پناه حق

یا علی



فاطمه
ساعت14:28---9 مرداد 1391
سلام بر شما جانباز عزيز
كه مايه افتخارين.اگه بي احترامي كردم به بزرگي خودتون ببخشيد
پدر من هم جانبازن و من احترام زيادي براي جانبازان قائلم
درباره ي جمله ي آخرتون هم بايد بگم
زيبايي و زشتي به قيافه نيست
به دل آمه



مهدی
ساعت12:34---9 مرداد 1391
مرسی دعوتمو پذیرفتی ممنون از کادو زیبات

خلوت من 
ساعت11:43---9 مرداد 1391
سلام بر آقا ...... گل
برام خیلی جالب و غیر منتظره بود.خیلی هم جا خوردم!
جواب اون بیست سوالی که ازم پرسیده بودین رو هم اگه 10 سال هم میگذشت نمیتونستم پیدا کنم! چون فکر همه چیزو میکردم الا این یه مورد که شما جانباز باشین و روز جانباز مورد نظرتون باشه.
اما دلیل این دیر معرفی کردن خودتونو نمیدونم چون فکر نمیکنم معلولیت محدودیت و گریز از جامعه باشه و یه امر بدیهی و عادیه.

در مورد این تبادل لینکمونم عرض کنم که شما به بزرگی خودت ببخش اگه وبلاگمون تناسبی با هم نداره (از نظر محتوا) چون من کلا تو یه فاز دیگه هستم!
البته نماز و روزه هامونم سر جاشه چاکر دین و خدا و پیغمبرش هم هستیم،خلاصه جوون هستیمو جویای نام! امیدوارم منظورمو متوجه شده باشین چون بیشتر از این رو ندارم توضیح بدم!
خلاصه برام عزیز بودی عزیزتر هم شدین.مخلصم


mehraban
ساعت9:39---9 مرداد 1391
سلام دوست عزیز قاصدک مهربان
من همیشه معتقدم که خدا خودش میده و خودشم هر وقت صلاح بدونه میگیره پس گله ای نیست چون اون بهتر صلاح بندگانش رو تشخیص میده....
شما برای آرمانی که داشتید رفتید و هستی و زندگیتون رو به خطر انداختین تا امروز بتونیم زیر سایه مردونگیتون زندگی کنیم....
دستتون بابت این گذشت و فداکاری درد نکنه ممنون که بودین و هستین...
بهتون تبریک میگم که خانواده خوبی دارین امیدوارم همیشه در پناه خدا عشقتون عمیقتر بشه و زندگی خوشی رو زیر سایه حق تجربه کنین...
خدا فرزندتون رو هم قرین رحمت کنه...
خوشحالم توی این دنیای مجازی با دوستانی آشنا شدم که قلبی به وسعت یک دریا دارن براتون آرزوی سلامتی سعادت و سربلندی دارم... راستی سیرت زیبا به از صورت زیبا چون صورت بعد از یه مدت عادی میشه و این سیرته که بجا میمونه...

گاهی آنقدر فاصله میگیرم که تمام مسیرهایم پر میشود از دلتنگی! پر میشود از یاس!
از همه چیز و همه کس دور میشوم ، دور دور، آنقدر که دیگر نه صدایی میشنوم نه صدایم را میشنوند!
عجیب است اما راست میگویندکه همیشه امیدی هست!
وآن زمانیست که در عمق بیخبری و تنهایی کسی را که بی رحمانه فراموش کرده ای به تو این نهیب را میزند که "تو فراموش نشده ای"
سبد سبد شادی نثارتان.....
راستی بابت آدرس هم بگم گاهی قبول نمیکنه مجبور میشم بدون آدرس بفرستم شرمنده.....


سميه
ساعت8:34---9 مرداد 1391
سلام دوست عزيزم، شرمنده ام و دلم نمي خواد هيچ وقت فكر كنيد كه من بي وفايي كردم . سه هفته اي بودكه شديدا بيمار بودم و نه فقط به سايت شما كه به هيچ كدوم از دوستانم سر نزدم. اما 2 روزي هست كه بهترشده ام. اميدوارم دوست قديمي و خوبم من رو ببخشه...

مهدی
ساعت1:41---9 مرداد 1391
تولدم دعوتی تا دیر نشده بیا

هانیه
ساعت23:30---8 مرداد 1391
سلام بر شما
این مطلبتون بیشتر باعث شد احترامم نسبت به شما بیشتر و بیشتر شه و سر تعظیم فرود بیارم.
در مورد سوالی که کردین در مورد عشقنظر من اینه که هرچیزی تو موقعیتش جواب داره وعشق برای هرکس یه جور تعریف میشه.
خیلی از معلول های مادرزادی از ما مثلا سالمها از زندگیشون بهره های قشنگتری میبرن.ضمن اینکه ادم از اینده خودش که خبر نداره،هرلحظه خدا بخواد یه ادم سالم ممکنه دچار مرض،یا نقص عضو و معلولیت شه.بنظر من اینا نباید زیاد مد نظر باشه البته اینم یه شعاره چون حقیقتا حتما برای یک شریک زندگی مهمه.و اگه کسی واقعا عشق رو در کسی پیدا کنه حتما با یه سری چیزا کنار میاد.من همین قدر به ذهن کودکانم رسید بقیشو بزرگترا بگن ما استفاده کنیم


sara
ساعت23:20---8 مرداد 1391
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe
.وب زیبایی داری به ماهم بسر


sara
ساعت22:33---8 مرداد 1391
سلام از امدنت ممنونم بازم بیا خوشحال میشم وبت خوبه منتظرم بیا اگه اهل مطالب ضد پسر هستی برو وبنم رو ببین ادرسش رو تو پست هام گذاشتم darham12.blogfa.com البته فک نکنم اهل این چیزا باشی به نظرم اینجوری میاد

آیدا
ساعت22:05---8 مرداد 1391
سلام اولین بار که به وبتون سر میزنم وب زیبایی دارید با مطالب فوق زیبا این روز ها چنین وبلاگ هایی کم تر پیدا میشه با افتخار لینکتون میکنم به وبم سر بزنید اگر مایل بودید لینکم کنید

sogol
ساعت21:59---8 مرداد 1391
این روز ها هر که حال مرا می پرسد جوابش چشمان خیس من است!

فروزنده غیاثی
ساعت16:31---8 مرداد 1391
سلام قاصدک مهربان
من خموشم در مقابل کلام پیر و مرشدی که 700 سال پیش شعری بسیار زیبا وصف الحال شما سروده و تا گوش دل نداشته باشی نمی شنوی :
خدایا مطربان را انگبین ده
برای ضرب دست آهنین ده
چو دست و پای وقف عشق کردند
تو همشان دست و پای راستین ده
چو پر کردند گوش ما ز پیغام
توشان صد چشم بخت شاه بین ده
کبوتروار نالانند در عشق
توشان از لطف خود برج حصین ده
ز مدح و آفرینت هوش‌ها را
چو خوش کردند همشان آفرین ده
جگرها را ز نغمه آب دادند
ز کوثرشان تو هم ماء معین ده
خمش کردم کریما حاجتت نیست
که گویندت چنان بخش و چنین ده


یکی بود یکی نبود ...
ساعت13:43---8 مرداد 1391
سلام .
جانبازان عزیز برای ما خیلی محترم هست چون اگه اونا نمی رفتن و نمی جنگیدن تکلیف ما الآن معلوم نبود ...

اما الآن کمتر کسی حاضره با کسی ازدواج کنه که دچار معلولیته ...
این کار مسولیت داره و خیلیها این کار رو نمی کنن چون دلشون نمیخواد طرف مقابل این کار رو دلسوزی بدونه.

در آخر میخوام بگم که برام جالب بود که نویسنده این وبلاگ جانباز هست ...
چون من همیشه فکر می کردم جانبازها دیگه حوصله هیچ کاری رو ندارن!!!!!!!!!!{می دونم تفکرم مسخره بود!!}


فرانک
ساعت12:32---8 مرداد 1391
سلام مرسی از مطالب زیبایی که میذارید

دست به قلم فوق العاده ا ی دارید همیشه از نوشته هاتون لذت میبرم

راستش روز اول که به وبتون اومد و دیدم که عکس دختر گلتون رو گذاشتین فهمیدم که خیلی خوش ذوق هستید

انشالا همیشه در زندگیتون موفق باشید


farzaneh
ساعت12:17---8 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
از اینکه همه چیز رو در مورد خودتون گفتید واقعا ممنون
شما ها نام اسلام رو زنده نگهداشتین
و من به داشتن دوسی چون شما به خودم میبالم
امیدوارم هر جایی که هستید خدا دلتون رو زنده داشته باشه و سایه تون رو بر سر خانواده محترم نگه داره


farzaneh
ساعت12:15---8 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
عزیزم با چهار پست جدید به روزم خوشحال میشم به تک تکشون سر بزنی و برا هر کدوم نظری بدی
راستش با یه روحیه جدید اومدم انگار همین امروز متولد شدم
با اومدنت کلبه ام رو چراغونی کن عزیزم


راستی عنوان وبم رو تغییر دادم دوست داشتی عنوان جدید رو جایگزین قبلی کن


دخترک
ساعت11:45---8 مرداد 1391
چیز های خوب به سراغ کسانی میروند که صبر میکنند

اما چیز های بهتر به سراغ کسانی میروند که برایش تلاش میکنند . . .


Roya s.b
ساعت10:53---8 مرداد 1391
خدایا، حکمت قدم هایی را که برایم بر می داری بر من آشکار کن، تا درهایی را که به سویم می گشایی، ندانسته نبندم
و درهایی که به رویم می بندی ، به اصرار نگشایم


فریده
ساعت9:36---8 مرداد 1391
♥میخواستم بهت بگم چقدر پریشونم♥

♥دیدم خودخواهیه دیدم نمیتونم♥

♥تحمل میکنم بی تو به هر سختی♥

♥به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی♥

♥به شرطی بشنوم دنیات آرومه♥

♥که دوسش داری از چشمات معلومه♥

♥یکی اونجاس شبیه من یه دیوونه♥

♥که بیشتر از خودم قدرتو میدونه♥

♥چی کار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم♥

♥تو میخندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم♥

♥تو رو میخوام تموم زندگیم اینه♥

♥دارم میرم ته دیوونگیم اینه♥

♥نمیرسه به تو حتی صدای من♥

♥تو خوشبختی همین بسه برای من...♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 14 مهر 1391برچسب:" قاصدک ", :: 2:36 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان