این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

حلالم کنید

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 266
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 496
بازدید ماه : 483
بازدید کل : 41005
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
حلالم کنید

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ثناجون
ساعت18:48---19 آبان 1391
سلام شما منو لينك كرده بوديد.اما عنوان وبلاگمو اشتباه وارد كرديد.لطفا درستش كنيد.
عنوان:رنگاوورنگ(بهترين وبلاگ سرگرمي و عكس)
توضيحات:سرگرمي و تفريح
آدرس:http://rangavorang.loxblog.com


فروزنده غیاثی
ساعت14:06---22 مهر 1391
الهی !
گفتی کریمم!
امید بدان تمام است .
تا کرم تو در میان است ،نا امیدی حرام است .
پس در کرمت امیدوارم ....دوستمان را دریاب !


مهری
ساعت9:29---22 مهر 1391
سلام
ان شاا... هر چه زودتر شما رو ببینیم
منتظر مطالب زیباتون هستم
از صمیم قلب براتون دعا میکنم


رز
ساعت3:33---22 مهر 1391
سلام

ان شالله هرچه زودتر سلامتیتون رو بدست بیارین


فروزنده غیاثی
ساعت21:30---21 مهر 1391
خدایا !دوستان من بهترین سرمایه ی عمر من هستند ....سلامتشان دار !

دخترک
ساعت22:02---20 مهر 1391
همیشه دعا کنید :

چشمانی داشته باشید

که بهترین ها را در آدم ها ببیند

قلبی ، که خطاکار ترین ها را ببخشد

ذهنی ، که بدیها را فراموش کند

و روحی که هیچگاه ، ایمانش به خدا را از دست ندهد . . .


فروزنده غیاثی
ساعت15:44---20 مهر 1391
خدایا !دلواپس دوستی هستیم که بیماریش را اطلاع داد و رفت برای مداوا ....میدانست نگرانش می شویم اما نشانه ای نگذاشت تا بتوانیم از نگرانی بیرون بیائیم . با تمام وجود از تو می خواهیم یاریش کنی تا بسلامتی باز آید و از غم ما را برهاند ...آمین یا رب العالمین

هانیه
ساعت12:26---20 مهر 1391
انشالله زود برگردید و سلامت

حانیه
ساعت23:41---19 مهر 1391
وای خدای من میبینم چند روزه که جای نظرات پر محبتتون تو وبم خالیه...
براتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم ایشالا بخیر و خوشی و سلامتی به خونه برگردید...


ساقی
ساعت13:10---19 مهر 1391
سعی کردم که همیشه
به سادگیِ اولین سلاممان باشم!
به سادگی سکوتمان در پنجشنبه دیدار!
به سادگی واپسین دست تکان دادنم،
در کوچه بی چراغ!
می خواستم کودکان ستاره زبان مرا بفهمند!
می خواستم که هیچ ابهامی،
در گزارش گریه های نباشد!
می خواستم از اهالی شنزار و شتر گرفته،
تا برف نشینان قبیله قطب،
همصحبتِ سادگی ام باشند!
احاس می کنم،
تمام سادگانِ این سیاره همسایه منند!
ناجی علی و حنزله وصله پوشش را
بیشتر از ون گوگ دوست دارم،
که درختان را بنفش می کشید،
آسمان را صورتی
و خاک را قرمز!
( این را برای خوش آیندِ هیچ چهره ای نگفتم!)
دوست دارم به جای سمفونی بتهون،
صدای ویولن نوازِ کور خیابان ولی عصر را بشنوم!
دلم می خواست که حافظ
- این همراه همیشه حافظه ام!-
یکبار به سمتِ سواحل سادگی می آمد!
می خواستم کتابت او را
به زبان زلال نوزادان بی زنگار ببینم!
می خواستم ببینم آن ساده دل،
با واژه های کوچه نشین چه می کند!
هی! آرزوی محال!
آرزوی محال...

و تو!
- دختر بی بازگشتِ گریه ها! -
از یاد نبر که ساده نویسی،
همیشه نشان ساده دلی نیست!
پس اگر هنوز
بعد از گواهی گریه ها در دفترم می نویسم:
« باز می گردی»
به ساده دل بودنم نخند!
اشتباهِ مشترکِ تمام شاعرانِ این است،
که پیشگویان خوبی نیستند!

+up


سميه
ساعت11:43---19 مهر 1391
دلتَنگــ... کـﮧ میشَویـﮯ دیگَـ ـر انتظـ ـار مَعْــ ـنا ندارَد

یکـ نِگـ ـاه کَمـﮯ نا مهربـ ـان٬

یکـ واژه یِ کَمـﮯدور از انتظـ ـار

یکـ لَحظـ ــﮧ فاصـ ـلـﮧ

می شِکند بُغضَـ ـتْ را..
براتون سلامتي و شادكامي رو آرزو مي كنم
ان شاءاله به همين زودي سلامتيتون رو بدست مي ياريد


یگانه
ساعت9:42---19 مهر 1391
سلام امیدوارم که عمل قلبت به خوبی انجام بشه.بعد شادو سرحال دوباره برگردی .درپناه ایزد منان

افسانه
ساعت9:14---19 مهر 1391
سلام ممنون که سرزدین خیلی خوشحال شدم منتظر برگشت و اپ شدن دوبارتون هستم امیدوارم عمل خوبی داشته باشین

ساقی
ساعت22:38---18 مهر 1391
دو پرنده‌ی بی‌طاقت در سینه‌ات آواز می‌خوانند.
تابستان از کدامین راه فرا خواهد رسید
تا عطش
آب‌ها را گواراتر کند؟


تا در آیینه پدیدار آیی
عمری دراز در آن نگریستم
من برکه‌ها و دریاها را گریستم
ای پری‌وارِ در قالبِ آدمی
که پیکرت جز در خُلواره‌ی ناراستی نمی‌سوزد! ــ
حضورت بهشتی‌ست
که گریزِ از جهنم را توجیه می‌کند،
دریایی که مرا در خود غرق می‌کند
تا از همه گناهان و دروغ
شسته شوم.


و سپیده‌دم با دست‌هایت بیدار می‌شود....


امیدوارم هر چه سریعتر و با بهبودی کامل دوباره برگردید
بی شک دلمان برایتان تنگ خواهد شد.


فروزنده غیاثی
ساعت17:01---18 مهر 1391
سلام قاصدک مهربان
از گلهای قاصد ملتمسانه خواستم پیام سلامتیت را برایم بیاورند . زود خوب شو تا خوش خبر باشند


مریم شرقی
ساعت14:49---18 مهر 1391
آدم حق دارد گاهی " کم بیاورد " !

اما حق ندارد برای کسی که دوستش دارد " کم بگذارد " !



ایشالله خوبه خوب میشی و بر میگردی


شبنم
ساعت22:36---17 مهر 1391
ايشالله هر چي زودتر خوب شي منتظرتيم

شبنم
ساعت22:35---17 مهر 1391
ايشالله هر چي زودتر خوب شي.
منتظرتيم.


شبنم
ساعت22:34---17 مهر 1391

ايشالله هر چي زودتر خوب شي.
منتظرتيم.


solaleh20
ساعت20:18---17 مهر 1391
سلام
اومده بودم واسه تولد کوچولو تو وبم دعوتتون کنم.
(روز پنجشنبه) ولی خب مثل اینکه من کم سعادت بودم.
برید به سلامت. انشاالله که خوب پیش میره منتظرتون هستیم و دلمون براتون تنگ میشه.


فروزنده غیاثی
ساعت16:43---17 مهر 1391
گر نگهدار تو آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
امید وارم بسلامت برگردید ...چشم براهتون میمونم


زهرا
ساعت12:09---17 مهر 1391
قهوه ی تلخ عشق را شکر می ریزیم

من هم می زنم !

تو هم می زنی !

ناگهان تقدیر همه چیز را بر هم می زند . . .

------------------------

سلام

انشاالله که حالتون هر چه زودتر خوب بشه .



زهرا
ساعت12:08---17 مهر 1391
قهوه ی تلخ عشق را شکر می ریزیم
من هم می زنم !
تو هم می زنی !
ناگهان تقدیر همه چیز را بر هم می زند . . .
------------------------
سلام
انشاالله که حالتون هر چه زودتر خوب بشه .


عاطفه
ساعت11:29---17 مهر 1391
سلام عملتون به سلامت باشه انشالله
به امید سلامتی روز افزون....


دخترک
ساعت21:53---16 مهر 1391
سلام
انشاالله هر چه زودتر بهبودی تونو بدست بیارید و دوباره شما رو در وبلاگتون ببینیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:" قاصدک ", :: 18:1 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان