این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

سلام

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 233
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 463
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 40972
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
سلام


خدایا



من بی تو دمی قرار نتوانم کرد


احسان ترا شمار نتوانم کرد


گر بر تن من زبان شود هر مویی


یک شکر تو از هزار نتوانم کرد . . .

 

 

با عرض سلام


از اینکه شما عزیزان رو نگران کردم عذرخواهی میکنم .


نمیدونم چطور تشکر کنم از این همه ابراز لطف ، امیدوارم لایقش باشم 


و بتونم جبران کنم .


حال عمومیم بد نیست . ولی چند روزی طول میکشه تا سر پا بشم .

 

 

به امید دیدار دوباره

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت12:11---2 آذر 1391
سلام وبسایت قشنگی داری میشه با هم تبادل لینک کنیم من شما رو لینک کردم منو با عنوان /*هــمــه چــی هـــمـــیــــن جــــا* لینک کنید ممنون منتظر دیدار شما هستم

شراره
ساعت12:09---29 مهر 1391
سلام وبتون خیلی خوبه اگه امکان داره یه سر هم به من بزنین

فرانک
ساعت22:55---27 مهر 1391
سلام

خدایی نکرده اتفاق خاصی براتون افتاده؟

واقعا من از این همه بی معرفتی خودم شرمنده هستم

الان حالتون چطوره بهترین شکر خدا؟

ایشالا که همیشه سالم و سر حال کنار خانواده محترمتون باشید



مریم شرقی
ساعت22:09---27 مهر 1391
بعضی ها میگن دنیا ارزش نداره،
مگه می شه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه.

سلام خوبی گلم
خدارو شکر که حالت خوبه
امیدوارم همیشه سالم و خندون باشی


هانیه
ساعت19:40---27 مهر 1391
سلام
خدا رو شکر که برگشتین به سلامت

امیدوارم همیشه سلامت و شاد بمونید


حانیه
ساعت17:05---27 مهر 1391
سلام
نمیدونید چقدر جای لوگوی زیبای کلبه در نظرات وبلاگم خالی بود...
واقعا شاد شدم از دوباره اومدنتون.
به امید سلامتی و بهبودی کامل


sogol
ساعت21:47---26 مهر 1391
همیشه در بهترین زوایای قلبم خواهی ماند ،آنجا که فقط جاودانه ها می مانند*
دوست عزیز وقت کردی به وبلاگ تنهایی های من بیا:
Mageseen.loxblog.com
سوگل


مهری
ساعت8:56---26 مهر 1391
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه


فروزنده غیاثی
ساعت0:29---26 مهر 1391
سلام مهربان قاصدک
بهترید ؟کی چراغ وبلاگتون رو کاملا روشن می کنید ؟


راضیه تنها
ساعت18:23---25 مهر 1391
این سپردن دست عروسی به تکیه گاهی یک مرد نیست؛

این سپردن انسان است به حریم بی انتهای عصمت

این پیامبر صلی الله علیه و آله نیست که دخترش را به علی علیه السلام می سپارد؛

این خداست که اختیار و اعتبار بشر را به علی و زهرا علیهاالسلام وامی نهد . . .

سالروز پاکترین، زلالترین، شادترین و مقدس ترین پیوند هستی مبارکباد . .


solaleh20
ساعت13:50---25 مهر 1391
‌سلام خیلی خوشحال شدم. ایشالله هر چه زودتر شما رو در جمع دوستامون ببینیم

سميه
ساعت11:39---25 مهر 1391
وقتی راه رفتن آموختی ،دویدن بیاموز.وقتی دویدن آموختی،پرواز را
راه رفتن بیاموز،زیرا راههایی که میروی جزئی از تو میشودو سرزمینهایی که می پیمایی بر مساحت تو اضافه می کند.
دویدن بیاموز،چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زود باشی دیر.
و پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی،برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی...
قاصدك جان خوش باشيد


فروزنده غیاثی
ساعت0:19---24 مهر 1391
سلام
شکر خدا را که بیامدی سلامت


سلام
ساعت12:06---23 مهر 1391
سلام
خدا رو شکر که سلامتید


مهری
ساعت11:55---23 مهر 1391
سلام
خدا رو شکر
ان شاا... همیشه سلامت باشید

منتظر مطالب زیباتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:" قاصدک ", :: 7:52 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان