این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

شرح حال

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 330
بازدید ماه : 317
بازدید کل : 40839
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
شرح حال


سلام به همه ی عزیزانم

 

امیدوارم که روزگار بر وفق مراد و غم و غصه تو کیسه زباله باشه


اولاً از این که شما دوستان رو نگران کردم خیلی عذر خواهی میکنم.


دوماً از این همه لطف و حضورتون خیلی متشکرم . و از ته این دلِ خراب


آرزو دارم که همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده باشید .

 

قرار بود رگ های قلبم رو بالن بزنن ولی با آنژیو رفع شد .


 ( من بطور فجیع سیگار میکشم دست خودم نیست مخصوصاً وقتی پشت کامپیوتر


باشم . ) خب آنژیو کردن خیلی سخت نیست وبا چند روز استراحت حل میشه ولی برای


آدم که دو تا پا داره برای من یخورده سختر و مدت استراحت بیشتر بود.


با این که آنژیو کردم ولی درد قلبم خیلی زیاد بود و هست بخاطر همین


هنوز هم کاملاً بهبودی حاصل نشده .


مشکل اینجاست که دکتر تو معاینه بعدی که انجام داد گفت :


درد قلبم بخاطر اینکه یکی ازرگهای قلب من بجای اینکه از روی قلبم رد


بشه( رگهای قلب روی قلب هستن )  قسمتیش رفته تو عضله قلبم که


باید با جراحی که روی عضله قلبم انجام میشه این رگ رو بیارن بیرون .


حالا این جراحی چقدر ساده یا سخته نمیدونم وکی این جراحی رو انجام بدم


 هم باز نمیدونم ولی  تا این کار رو انجام ندم درد رو باید تحمل کنم .


از طرفی با جراحی به گفته دکتر اون قلب دیگه مثل اول نیست و طپش و ضربان قلب


که بصورت معمولی و عادی میزنه عوض میشه و شاید هم بد بزنه .


سیگار کشیدن ، اضطراب ، استرس ، شلوغی ، ترافیک ، هوای آلوده


و خیلی چیزهای دیگه نباید باشه .


 ولی کو گوش شنوا  ما برای همه بابایم برای خودمون  .... ؟؟؟؟؟؟

 

ولی با این همه وجود توکل بخدا عمر دست خداست . قرار باشه هستیم


 

قرار هم نباشه نیستیم زور زیادی میزنیم .  

 

 

دوستان فکر کنم باید هر دو سه روز مزاحمتون بشم دیگه مثل سابق


نمیتونم هر روز بیام از این بابت هم عذر خواهی میکنم .


مواظب خودتون و سلامت تون باشید .

 

 

یا علی   در پناه حق

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت17:55---10 آبان 1391
سلام وبت قشنگه ی سر بزن

زهرا
ساعت18:58---30 مهر 1391
قاصدک آدرس وبتوبرام توی وبم بزاروبگوباچه عنوانی لینکت کنم.

زهرا
ساعت18:55---30 مهر 1391
باعنوان عاشق علی ضیا،منم تورولینک میکنم

مهسآ
ساعت16:37---30 مهر 1391
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥█


زهرا
ساعت14:28---30 مهر 1391
سلام عزیزم وبلاگ خیلی جالبی داری،به منم سربزن وخوش حال میشم باهم تبادل لینک کنیم.
اگه موافق باتبادل لینک بود ی برام کامنت بزارتالینکت کنم.


مهری
ساعت8:19---30 مهر 1391
سلام

فروزنده غیاثی
ساعت15:35---29 مهر 1391
سلام
امروز چطورید قاصدک جان
حتما که خوبید و ما میگوییم زودتر خوب بشید قاصدک جان


حانیه
ساعت14:38---29 مهر 1391
منم با شبنم موافقم شما در مقابل بدن خودتون مسئولید و باید پاسخگو باشید اینقدر ساده ازش نگذرید...
خلاصه مراقب خودتون باشید. منتظر سرزدنهای دیر به دیرتون هستم!


سميه
ساعت12:50---29 مهر 1391
سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “
چـه جمـلـه ای !
پــــُر از کـلیـشه …
پـــُـر از تـهـوع …
جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :
” ســرد اسـت “…
یـخ نمـی کنـی …
حـس نـمی کنـی …
کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه
چـه سرمایـی را گـذرانـدم
من هم ممنونم که ما رو از حال خودتون با خبر می کنین. ایشالله هر چه زودتر بهبودی بدست بیارین


عاطفه
ساعت10:41---29 مهر 1391
سلام امیدوارم عمل خوبی رو پشت سر گذاشته باشید
به امید روزهای خوش زندگی....


فروزنده غیاثی
ساعت1:46---28 مهر 1391
سلام قاصک جان
سلام مهربان
خوشحالم که اومدید بسلامت و امید وارم برای همیشه باشید اما با همت ،با شهامت ،با اراده ی قوی سیگار را کنار گذارید که بدترین چیز است.
شبی سیگار را گفتم که از جانم چه می خواهی

درون دود خود بنوشت به دردت می خورم گاهی

تو آتش می زنی بر من و دودم را خوری هر دم

من از دود تو می سوزم، تو از درد خودت گاهی


شبنم
ساعت23:06---27 مهر 1391
بله عمر دست خداست اما خدا نگفته كه خودتون با دست خودتون خودتونو بكشيد.
خب بابا سيگار نكش من اينقدر به عالم و ادم گفتم سيگار نكش، قليون نكش.
اما به قول يو كو گوش شنوا.
ترو خدا نكش اصلا خوب نيست . ميدوني الان چه بلايي سر ريه هات آوردي؟


فرانک
ساعت22:58---27 مهر 1391
راستی من اسم وبمو عوض کردم اگر لطف کنید شما هم عوضش کنید ممنون میشم اسم جدیدش:شروع احساس

solaleh20
ساعت20:27---27 مهر 1391
سلام. ممنون که ما رو از حال خودتون با خبر می کنین. ایشالله هر چه زودتر بهبودی کاملتونو بدست بیارین.
درسته که عمر ددست خداست ولی خب ما هم باید مراقب سلامتیمون باشیم و کارهایی که به ضرر سلامتیمونه انجام ندیم مثلا همین سیگار کشیدن... (وای شرمنده جسارت کردم ولی اصلا قصد پند و اندرز نداشتم باور کنین)
امیدوارم با توکل بخدا بتونین سیگارم ترک کنین و سالم و سلامت ببینیمتون.
به امید دیدار.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:" قاصدک ", :: 18:20 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان