این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

عید غدیر مبارک

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 347
بازدید ماه : 334
بازدید کل : 40856
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
عید غدیر مبارک


باز دل در كوي مستي گم شده


 عالم هستي، غدير خم شده

 

باز هم مستيم، از جام غدير


 باده مي‌نوشيم با نام امير

 

باز فصل شور و شيدايي شده


 در زمين از عشق، غوغايي شده

 

آمده عيد ولايت، عاشقان


 روز اكمال رسالت، عاشقان

 

در غدير خم، بيا كامل شويم


 «ياعلي» گوييم و صاحبدل شويم

 

«ياعلي» گوييم تا بالا شويم


 قطره‌ها، اي قطره‌ها دريا شويم

 

با علي،‌ نور خدا، بيعت كنيم


 عشق را در قلب خود، دعوت كنيم

 

با علي، هم عهد و هم پيمان شويم


 هم زبان و هم دل قرآن شويم

 

با علي، قرآن ناطق، بوتراب


 سوره عصمت، امام آفتاب

 

چون كه احمد گفت: ‌او نور جلي‌ست


 بعد من، اي عاشقان! مولا، علي‌ست

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فروزنده غیاثی
ساعت8:27---2 آذر 1391
سلام
آرزو دارم در این روزها که با سوز درون نی نامه ی کاروان عشق را زمزمه می کنی و از راز دل دلشدگان خبر میگیری و اشکت جاریست ،نامت در ردیف یاران این قافله سالار ثبت گردد.[گل]


یگانه
ساعت10:21---16 آبان 1391
دیگر دل نخواهم بست .. دوست نخواهم داشت ..



دیگر احساس را از هیچکس تمنا نخواهم کرد ..



گرچه محتاج احساسم .. گرچه محتاج تسکینم ..



سهم من از عشق آنکس که امید محبت داشتم سراسر اشک و دلتنگیست ..



دیگر چه انتظار عشق ورزیدن از آنکس که ژرف نگاهم را نمی فهمد ..



تنهایم گذاشت آنگه که نیازمند احساس بودم ..



دستانم را نفشرد آنگاه که تن سردم محتاج گرما بود ..



به انزوا می روم .. به آن ژرفترین ژرفا ..



آنجا با خاطراتش زنده خواهم بود .. غیابش را حس نخواهم کرد ..



لااقل آنجا آرزوهایم را در آغوش دیگری نمی بینم ...




فروزنده غیاثی
ساعت16:43---15 آبان 1391
سلام مهربان قاصدک
بهترید ؟
عید خوش گذشت ؟
آرزوی بهترین هارو برای شما بهترین دوست مجازیم دارم


سارا
ساعت20:57---14 آبان 1391
شک کرده بودم کسی بین ماست!

حالا یقین دارم "من" بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !!!


حانیه
ساعت21:33---13 آبان 1391
سلام عید زیبای ولایت بر شما و خانواده محترم مبارک...

هانیه
ساعت1:25---13 آبان 1391
عید شما هم مبارک

باران
ساعت21:48---12 آبان 1391
موشه میره دارو خانه میگه:مرگ من داری؟


باران
ساعت21:47---12 آبان 1391
یه جوری دلم تنگ میشه برات
محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمی تونی حتی خودت
جای خالیتو تو دلم پر کنی


باران
ساعت21:42---12 آبان 1391
عیده شما هم مبارک از اینکه ما رو فراموش نمی کنین ممنونم.

راضیه تنها
ساعت16:13---12 آبان 1391
به امید آنرور که تمام غم هایتان قربانی شادیهایتان شود عید غدیر مبارک


loveeee
ساعت8:56---12 آبان 1391
عید شما هم مبارک

وب زیبای دارید موفق باشید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 12 آبان 1391برچسب:" قاصدک ", :: 8:33 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان