این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

جمله های ماندگار

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 258
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 40767
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
جمله های ماندگار

 

یادمان باشد که: او که زیر سایه دیگری راه می‌رود، خودش سایه‌ای ندارد.

 

یادمان باشد که: هر روز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را.

 

یادمان باشد که: زخم نیست آنچه درد می‌آورد، عفونت است.

 

یادمان باشد که: در حرکت همیشه افق‌های تازه هست.

 

یادمان باشد که: دست به کاری نزنم که نتوانم آن را برای دیگران تعریف کنم.

 

یادمان باشد که: آنها که دوستشان می‌دارم می‌توانند دوستم نداشته باشند.

 

یادمان باشد که: فرار؛ راه به دخمه‌ای می‌برد برای پنهان شدن نه آزادی.

 

یادمان باشد که: باورهایم شاید دروغ باشند.

 

یادمان باشد که: لبخندم را توى آیینه جا نگذارم.

 

یادمان باشد که: آرزوهای انجام نیافته دست زندگی را گرفته‌اند و او را راه می‌برند.

 

یادمان باشد که: لزومی ندارد همان قدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.

 

یادمان باشد که: محبتی که به دیگری می‌کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

ebi
ساعت14:40---29 دی 1390
نکته های جالبی بود


ghazale
ساعت10:13---29 دی 1390
salam golam kheili khob bod

hamidreza
ساعت10:09---29 دی 1390
ســـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــلام عزیزم
با درود فراوان خدمت مدیریت وبلاگ
وبلاگ قشنگی داری
خیلی باحاله
مطالبشم قشنگه تا یه جایی شو خوندم بقیشو هم بعدا می خونم
لطفا از وبلاگ من هم دیدن فرماید
راستی اگه خواستی تبادل لینک کنی به من در نظرات بگو
یادت نره نظر بدی
راستی عضو هم بشی ضرر نداره
راستی اگه نظری پیشنهادی سوالی یا چیزی هم داشتی از من بپرس در اسرع وقت پاسخ می دم
با تشکراززحمات شما که به وبلاگ من اومدید
حمیدرضااحمدی
مدیر وبلاگ باحال کده
دوستت دارم ممنون می شم اگه به وبلاگ من بیای و نظرتو درباره اش بگی
❤❤با حال کده❤❤
http://a.hamidreza.loxblog.com /http://a.hamidreza.loxblog.com/
❤❤با حال کده❤❤


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


مهسا
ساعت10:07---29 دی 1390
سلام دوست عزيز
وب باحالي داري خوشم اومد از كلبه ات اگه وقت كردي شما هم به كلبه تنهايي من بيا و نظر بده اگه خواستي تبادل لينك كنيم خبرم كن
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:" دل نوشته ", :: 9:23 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان