این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

زائر

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 364
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 40873
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
زائر

 

 

 

 

زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟

 

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی؟

 

گر چه آهو نیستم اما پر از  دلتنگی ام

 

ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟

 

ازکبوترها که میپرسم نشانم میدهند

 

گنبد و گلدسته هایت را به دادم میرسی؟

 

من دخیل التماس را به چشمت بسته ام

 

هشتمین دردانه زهرا به دادم میرسی؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Behrouz
ساعت14:07---5 بهمن 1390
با سلام،كلبه ي زيبا و مفيدي داري! از اينكه به وبم سر زدي و لينكم كردي ممنون.بازم بيا و نظر بده.ممنون

Behrouz
ساعت14:06---5 بهمن 1390
با سلام،كلبه ي زيبا و مفيدي داري! از اينكه به وبم سر زدي و لينكم كردي ممنون.بازم بيا و نظر بده.ممنون

ebi
ساعت7:35---4 بهمن 1390
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

reza
ساعت7:33---4 بهمن 1390
عالی بود

ali
ساعت7:31---4 بهمن 1390


davood ghaeb
ساعت19:35---3 بهمن 1390
التماس دعا


davood ghaeb
ساعت19:35---3 بهمن 1390
التماس دعا

ebi
ساعت19:34---3 بهمن 1390
یا علی ابن موسی الرضا

arezoo
ساعت19:15---3 بهمن 1390

خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم
همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت
من همانی ام که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند
و چشم هایش را می بندد و می گوید
من این حرف ها سرم نمی شود. باید دعایم را مستجاب کنی


همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند
همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شود و کلی روزه نگرفته دارد
همانی که بعضی وقت ها پشت سر مردم حرف می زند
گاهی بد جنس می شود البته گاهی هم خود خواه
حالا یادت آمد من کی هستم


SH2P
ساعت19:13---3 بهمن 1390
سلام دوست من
مطالب وبلاگت فوق العاده است. واقعا ممنون که این قدر زحمت میکشید.
راستی منم یه وبلاگ دارم که پیج رنک 2 داره. اگه خواستی من آماده تبادل لینک هستم.
باتشکر




ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:" مذهبی ", :: 19:10 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان