این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

وسعت اندیشه

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 320
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 40829
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
وسعت اندیشه

دلبسته ي کفشهایم بودم. کفش هايي که يادگار سال هاي

نو جواني ام بودند

دلم نمي آمد دورشان بيندازم .هنوز همان ها را مي پوشيدم

اما کفش ها تنگ بودند و پایم را مي زدند

قدم از قدم اگر بر مي داشتم زخمی تازه نصیبم مي شد

سعي مي کردم کمتر راه بروم زيرا که رفتن دردناک بود

 

 

 

 

مي نشستم و زانوهایم را بغل مي گرفتم

و مي گفتم:چقدر همه چیز دردناک است

چرا خانه ام کوچک است و شهرم و دنيایم

مي نشستم و می گفتم : زندگیم بوي ملالت مي دهد و تکرار

 

 

 

 

می نشستم و می گفتم : خوشبختي تنها يک دروغ قديمي است.

می نشستم و به خاطر تنگی کفشهایم جایی نمیرفتم

قدم از قدم بر نمیداشتم .. می گفتم و می گفتم

 

 

 

 

پارسایی از کنارم رد شد .........

عجب ! پارسا پا برهنه بود و کفشی بر پا نداشت

مرا که ديد لبخندي زد و گفت: خوشبختي دروغ نيست

اما شايد تو خوشبخت نشوي زيرا خوشبختي خطر کردن است

و زيباترين خطر..... از دست دادن

 

 

 

 

تا تو به اين کفش هاي تنگ آويخته اي .... 

برایت دنيا کوچک است و زندگي ملال آور

جرات کن و کفش تازه به پا کن.

شجاع باش و باور کن که بزرگتر شده اي

 

 

 

 

رو به پارسا کردم ، پوزخندی زدم و گفتم

اگر راست مي گويي پس خودت چرا کفش تازه به پا نمي کني

تا پا برهنه نباشي؟

 

 

 

 

پارسا فروتنانه خنديد و پاسخ داد :من مسافرم و تاوان هر سفرم کفشی بود

که هر بار که از سفر برگشتم تنگ شده بود و

پس هر بار دانستم که قدري بزرگتر شده ام

 

 

 

 

هزاران جاده را پيمودم و هزارها پاي افزار را دور انداختم

تا فهميدم بزرگ شدن بهايي دارد که بايد آن را پرداخت

 

 

حالا دیگر هيچ کفشی اندازه ي من نيست

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

Behrouz
ساعت0:04---5 بهمن 1390
سلام خدمت دوست عزيزم،وبلاگ زيبايي داري.من لينكت كردم حالا منتظرم تو هم منو با عنوان احساس برتر لينك كني.ممنون ميشم

تبدیل وبلاگ به سایت
ساعت9:37---4 بهمن 1390
تبديل وبلاگ شما به سايت
با امکانات چندين برابر
سرعت . امنيت و پشتيباني قوي را با ما تجربه کنيد
ارزان تر از همه جا وبلاگ خود را در کمترين زمان ممکن به يک سايت حرفه اي
تبديل کنيد
لذت داشتن يک سايت حرفه اي را با ما تجربه کنيد
امکانات بالا محيط مديريتي کاملا فارسي بدون محدوديت هاي وبلاگ
تعرفه تبديل وبلاگ به سايت :
هزینه تبدیل وبلاگ به سایت با دامنه .com و .net و .org
نصب cms + دامنه + آموزش اولیه + 100 مگابایت فضا : 28500 تومان
نصب cms + دامنه + آموزش اولیه + 200 مگابایت فضا : 33500 تومان
نصب cms + دامنه + آموزش اولیه + 500 مگابایت فضا : 44500 تومان

هزينه تبديل وبلاگ به سايت با دامنه .ir و .in
نصب cms + دامنه + آموزش اوليه + 100 مگابايت فضا : 14000 تومان
نصب cms + دامنه + آموزش اوليه + 200 مگابايت فضا : 19000 تومان
نصب cms + دامنه + آموزش اوليه + 500 مگابايت فضا : 30000 تومان
راه اندازي انواع سايت هاي تجاري - شخصي - خبري و...
با ما گام هاي بزرگ برداريد

جهت کسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد
www.parsvia.com

parsvia@yahoo.com


سارینا جون
ساعت9:27---4 بهمن 1390
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[بغل][ماچ]
www.talarank.com سایت افزایش بازدید ثبت نام کن سایت ما رو لینک کن 500 تا بازدید رایگان جایزه بگیر + شرکت در جشنواره بازدید طلارنک


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:" داستانک ", :: 8:40 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان