این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

آخ دلم

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 345
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 40854
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
آخ دلم



دلم را سپردم به بنگاه دنیا

 

و هی آگهی دادم اینجا و آنجا

 

و هر روز برای دلم مشتری آمد و رفت

 

و هی این و آن سرسری آمد و رفت

 

ولی هیچ کس واقعا اتاق دلم را تماشا نکرد

 

دلم قفل بود کسی قفل قلب مرا وا نکرد ....

 

یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه است

 

یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است

 

یکی گفت: چرا نور اینجا کم است

 

و آن دیگری گفت: و انگار هر آجرش فقط از غم و غصه و ماتم است

 

و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری

 

و من تازه آن وقت گفتم: خدایا تو قلب مرا می خری ؟

 

و فردای آن روز خدا آمد و توی قلبم نشست و در را


 به روی همه پشت خود بست

 

 

 

دل نوشته ای از یک دوست

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

adish
ساعت14:41---19 تير 1391
سلام وب زیبایی داریدمن شما رو با اسم کلبه لینک کردم اگه دوست داشتیدمنو هم بااسم حباب لینک کنید ممنون میشم...میشه راهنمایی کنید که چطوری عکس بذارم...مرسی..

محمدحسین محمدی
ساعت13:13---10 بهمن 1390
سلام دوست عزیزم
لطفا وبلاگ من را با نام دانستنیها لینک کنید و بعد به وبلاگ من بیایید و وبلاگ خود را در سیستم تبادل لینک قرار قرار دهید و حتما از مطالبم دیدن فرموده و نظرات انتقادی و پیشنهادیتان را ارائه دهید. راستی شرکت در نظر سنجی یادتان نرود.
ما می توانیم با هم مثل یک دوست همکاری داشته باشیم.

http://www.weekend.loxblog.com


















.


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:" قاصدک ", :: 13:0 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان