این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

جملات نایاب

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 217
بازدید هفته : 286
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 40795
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
جملات نایاب


آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش !

_____________________________


آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است !

 

_____________________

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!  (ژیان )

 

_____________________

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری

 

به جهنم که مرا دوست نداری !

 

_____________________

اگه الله کند یاری

 

چه اف باشد چه سوسماری !

 

_____________________

اگر خواهی بمیری بی بهانه

 

بخور ماست و خیار و هندوانه !

 

_____________________

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم

 

تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی !

 

_____________________

ای روزگار

 

با ما شدی ناسازگار !

 

_____________________

بپر بالا که گیر نمیاد !

 

_____________________

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم

 

من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم !

 

_____________________

بحث30یا30 ممنوع !

 

_____________________

بخور و بخواب کارمه

 

الله نگهدارمه !

 

_____________________

به مادرت رحم کن کوچولو !

______________________

 

تا جام اجل نکرده ام نوش

 

 هرگز نکنم تو را فراموش!

 

_____________________

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی

 

تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان !

 

_____________________

تاکسی نارنجی

 

از من نرنجی !

 

_____________________

تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم !

 

_____________________

جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی

 

چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟ !!

 

_____________________

داداش مرگ من یواش

 

امان از دست گلگیر ساز و نقاش !

 

_____________________

درخت مکر زن صد ریشه دارد

 

فلک از دست زن اندیشه دارد !

 

_____________________

در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای

 

سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای !

 

_____________________

دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی

 

دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهی !

 

_____________________

دنبالم نیا آواره میشی !

 

_____________________

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ

 

ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ !

 

_____________________

دودوتا هفتا کی به کیه !

 

_____________________

رود می رود اما ریگذارش می ماند !

 

_____________________

زندگی بدون عشق مثل ساندوچ بدون نوشابه هست !

 

_____________________

زندگی بدون عشق مانند شلوار بدون کش هست !

 

_____________________

«zoor nazan farsi neveshtam»

 

_____________________

ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود

 

ز شهر و خانه ام آواره بنمود !

 

_____________________

سر پایینی نوکرتم

 

سر بالایی شرمندتم  (ژیان)

 

_____________________

شب و روز رانندگی در جاده ها کار من است

 

از خطر باکی ندارم جون خدا یار من است !

 

_____________________

شو همره بلبل بلب هر مهوش !

 

( اینو برعکس هم که بخونی همین میشه )

_____________________

عشق میکروبی است که از راه چشم وارد می شود و قلب را عاشق می کند !

 

_____________________

قربان وجودی که وجودم ز وجودش بوجود آمده است !

 

_____________________

کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد

 

جاده از افتادگی از کوه بالا میرود !

 

_____________________

گاز دادن نشد مردی

 

عشق آن است که بر گردی !

 

_____________________

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند

 

طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهند !

 

تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم بنازم مطربان را که خلق

 

را مسرور می خواهند !

 

_____________________

 

گلگیرم ولی گل نمیگیرم !

 

_____________________

نوکرتم ننه !

 

_____________________

یه بار پریدی موتوری دو بارپریدی موتوری آخر می افتی موتوری !

 

_____________________

گرگی که مرا شیر دهد میش من است

 

بیگانه اگر وفا کند خویش من است

______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

دنیای این روزای من
ساعت12:16---9 ارديبهشت 1391
سلام قاصدك جونم... آخرش تونستم بيام وبت...
خيلي ناز بود گلم..
اين پستت هم كلي خنديم.. ممنونم عزيز..بووووس


عرفان
ساعت19:11---6 ارديبهشت 1391
با افتخار لینکی
تقدیم تو


عرفان
ساعت12:52---6 ارديبهشت 1391
وبت خیلی باحاله وبت خیلی باحاله!!!!!!!!!!!!
تقدیم تو و بچه های گلت


mehraban
ساعت15:33---31 فروردين 1391
با توام ، باتو، خدا
يک کمي معجزه کن
چند تا دوست برايم بفرست
پاکتي از کلمه
جعبه اي از لبخند
نامه اي هم بفرست

مرسی آجی جون


دختري در بــــــــــــاد
ساعت19:07---28 فروردين 1391
سلام ممنون كه سر زدي وبلاگ شما هم زيباست

سميه
ساعت10:12---26 فروردين 1391
دنبال یک کلمه می گردم
یک کلمه ی خاموش
مانند یک بوسه
که جمع کند همه ی کلمات را
روی لب های تو ...


داود
ساعت19:01---25 فروردين 1391
سلام....
عجب جمله جالبی بود.احتمالا خودش مجرد باشه که جرات کرده همچین جمله ای رو نوشته یا این که کلی بچه داره.
موفق باشید.


خلوت من
ساعت13:28---25 فروردين 1391
تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .


ثمین
ساعت8:36---24 فروردين 1391
جالب بودند

سميه
ساعت11:17---23 فروردين 1391
خــــــــدا

تنها روزنه امیدی است که

هیچگاه بسته نمیشود*

تنها کسی است که

با دهان بسته هم می توان صدایش کرد*

با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت*

تنها خریداری ست که اجناس شکسته را بهتر برمی دارد*

تنها کسی است که وقتی همه رفتند می ماند*

وقتی همه پشت کردند آغوش می گشاید*

وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود

و تنها سلطانی است که

دلش با بخشیدن آرام می گیرد

نه با تنبیه کردن

بسيار زيبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:" قاصدک ", :: 12:50 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان