این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

باران

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 833
بازدید کل : 40501
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
باران

هوا گرفته بود


باران می بارید


کودکی با تصور کودکانه خود


رو به آسمان کرد و گفت :

 

 

 

 

 

خدایا


گریه نکن


درست میشه ماآدما


یک روزی بنده خوبی میشیم.........

 

 



نظرات شما عزیزان:

نگين
ساعت15:53---14 ارديبهشت 1391
كاش دعاي اون بچه قبول مي شد. ولي بزرگ و بزرگتر كه بشه مي فهمه دنيا و آدماش بد و بدتر مي شن. اپم گلم بدو بيا منتظرم.

پريسا
ساعت18:35---13 ارديبهشت 1391
__ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|_

اپـــــــــــــم
بــــــــــــــدو بـــــــــــیـــــــــــــــــ ــــا
نظر یادت نره


باران
ساعت22:18---12 ارديبهشت 1391
وقتی که تو بارانی می‌شوی در آسمان چشمانت غرق می‌شوم و فراموش می‌کنم که هوا پاییزی است. برخیز تا پنجره‌ها را به روی خزان ببندیم، بیم دارم خزان خاطراتمان را غارت کند. باغچه از حجم علفهای هرز سکوت انباشته شده. از خلوت کوچه دلم می‌گیرد و هنوز در انتظار بارانی شدن چشمانت هستم. هر چند که می‌دانم بارانی شدن، دل آسمانی می‌خواهد.



باران
ساعت22:17---12 ارديبهشت 1391
به جـــــــــــای تمام بغض هایم

تـــــو یک نفس عمیق بکش...
به جــــــــــــــــــای تمام اشکهایم
تــــــو بخند...


به جــــــــــــای تمام غرور شکسته ام
تــــو سرت را با افتخار بالا بگیر...
به جـــــــــــــای تمام سکوتم
تـــــو فریاد بزن و شاکی باش...
به جــــــــــای تمام شبهایی که نخوابیدم
تــــــو آسوده بخواب...
به جـــــــــای تمام لحظاتی که از خودم دور بودم
تــــــو با خودت نزدیک باش...
به جــای تمام اشتباهاتی که کردم
تـــــو اشتباه نکن...
به جــــای تمام عمری از من که تمام می شود
تــــو زندگی کن...




الی
ساعت7:56---12 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم وبلاگه قشنگی داری خوشحال میشم اگه به وبه منم سری بزنی

افسانه
ساعت1:09---12 ارديبهشت 1391
کاش آسمان می دانست درد من چیست !

کاش می دانست نیاز من چیست !

کاش می دانست به یک قطره باران نیز قانعم . . .

کاش آسمان می دانست درد منی که کویر خشک و بی جانم چیست !

دلم مثل کویراز محبت وعشق خشک و بی جان است، عاشقم، ولی یک عاشق تنها !

یک عاشق بی کس!

عاشقی که معشوقش در کنارش نیست . . .

کاش دریا می دانست کویر چیست !

راز درون دریا رویایی است محال برای همان کویر تنها !

دلم مثل کویر آرزوی دیدن دریا را دارد

اما دریایی نیست. . .

تنها یک خواب است و بس !


davood
ساعت12:26---11 ارديبهشت 1391
کی ما ادما خوب میشیم

سميه
ساعت11:43---11 ارديبهشت 1391
می نویسم باران
می نویسم سرما
می نویسم غم و اندوه و نفس
می نویسم احساس
تا بدانی دل من بی دل دوست چقدر دلتنگ است


mehraban
ساعت9:29---11 ارديبهشت 1391
من دلم مي خواهد . . . بر در خانه ي تنـــــــــهايي دل بنويسم:
"توقف ممنوع"
تا که پارکش نکند هر بي سر و پايي خودروي آخرين سيستم از جنس دروغ
بر در خانه ي تنـــــــــــهايي دل...!


لیلا
ساعت22:12---10 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز.
ممنون از محبتت.
با افتخار تمام لینکت کردم.
میتونی منو با عنوان "من و آزادی باهمیم تا ابد..." لینک کنی.


بهاره
ساعت21:22---10 ارديبهشت 1391
وقتے یه آدمـ میگـﮧ

هیچکســــــــــــــ منو دوستـ نداره ،

منظورشـ از هیچکسـ

یکـ نفر بیشتر نیستـ . . .

هموטּ یـﮧ نفرے کـﮧ واسه اوטּ همـــﮧ کسـﮧ


davood
ساعت18:39---10 ارديبهشت 1391
زیبا بود



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:" قاصدک ", :: 18:30 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان