این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

همسرم

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 835
بازدید کل : 40503
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
همسرم


اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم ،


و یا از روی خود خواهی فقط خود را پسندیدم


اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی


اگر بد کردم و هرگز


به روی خود نیاوردی


اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من


اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من

 

 

 

حلالم کن ........        حلاکم کن ........

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت9:21---25 ارديبهشت 1391
گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد



چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .



اپم ومنتظر حضورتون


لیلا
ساعت23:00---24 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز.
واسه روز مادر گل کاشتی.
به ماهم یه سر بزنی خوشحال میشیم.


کیوان
ساعت19:20---24 ارديبهشت 1391
سلام از اینکه به وبم اومدی ممنون شعرتون واقعا زیبا بود حیف شد که برای روز مادر اینترنتم قطع بود و نتونستم ازش استفاده کنم .
امیدوارم عشق پارازیت صفحه دلتون باشه .موفق باشی.
راستی دیدم نام کاربریتون قاصدک گفتم بهتره به وبلاگ دیگم که اسم اون هم قاصدکه دعوتدون کنم اگه رفتید نظرتون رو حتما بگید تا متوجه بشم .
www.keyvanltd.persianblog.ir


سروش
ساعت3:34---24 ارديبهشت 1391
سلام داداش گلم مرسی عزیزم به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم

افسانه
ساعت1:58---24 ارديبهشت 1391
حدیث مهر

در آن سرای که زن نیست، انس و شفقت نیست
در آن وجود که دل مرده، مرده است روان

به هیچ مبحث و دیباچه‌ای، قضا ننوشت
برای مرد کمال و برای زن نقصان
زن از نخست بود رکن خانه‌ی هستی
که ساخت خانه‌ی بی پای بست و بی بنیان
زن ار به راه متاعب (1) نمی گداخت چو شمع
نمی شناخت کس این راه تیره را پایان
چو مهر، گر که نمی تافت زن به کوه وجود
نداشت گوهری عشق، گوهر اندر کان
فرشته بود زن، آن ساعتی که چهره نمود
فرشته بین، که برو طعنه می زند شیطان
اگر فلاطن و سقراط، بوده‌اند بزرگ
بزرگ بوده پرستار خُردی ایشان
به گاهواره‌ی مادر، به کودکی بس خفت
سپس به مکتب حکمت، حکیم شد لقمان
چه پهلوان و چه سالک، چه زاهد و چه فقیه
شدند یک سره، شاگرد این دبیرستان
حدیث مهر، کجا خواند طفل بی مادر
نظام و امن، کجا یافت ملک بی سلطان
وظیفه‌ی زن و مرد، ای حکیم، دانی چیست
یکیست کشتی و آن دیگریست کشتیبان
چو ناخداست خردمند و کشتیش محکم
دگر چه باک ز امواج و ورطه و طوفان
بروز حادثه، اندر یم حوادث دهر
امید سعی و عمل هاست، هم ازین، هم ازان
همیشه دختر امروز، مادر فرداست
ز مادرست میسر، بزرگی پسران
اگر رفوی زنان نکو نبود، نداشت
بهجز گسیختگی، جامه‌ی نکو مردان
توان و توش ره مرد چیست ؟یاری زن
حطام و ثروت زن چیست، مهر فرزندان
زن نکوی، نه بانوی خانه تنها بود
طبیب بود و پرستار و شحنه و دربان
بهروزگار سلامت، رفیق و یار شفیق
بهروز سانحه، تیمارخوار و پشتیبان


1- متاعب: جمع متعب به معنای رنج و سختی

پروین اعتصامی


آینه ی نابینا
ساعت20:16---23 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز !
متاسفانه هرکاری کردم ادامه ی مطلب شما باز نشد .
با تمام وجود این روز بزرگ رو به همسرمحترم شما و همه ی مادران و زنان تبریک میگم .


آینه ی نابینا
ساعت20:14---23 ارديبهشت 1391

مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري! مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي! مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري ! مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد! مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود!
مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن...


النا
ساعت14:44---23 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوبم مرسي سر زدي به همسره گلت هم تبريك ميگم روز زن رو

سميه
ساعت13:47---23 ارديبهشت 1391
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند:
هیچ کسی به سیمای پدر و مادرش نگاه محبت آمیز نمی کند، مگر اینکه خداوند متعال در مقابل هر نگاه او ثواب یک حج قبول شده به وی عطا می کند.


arezoo
ساعت13:32---23 ارديبهشت 1391
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران
مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.


خلوت من
ساعت21:53---22 ارديبهشت 1391
آسودگی از محن ندارد مــــادر

آسایش جان و تن ندارد مــــادر

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش

ورنه غم خویشتن ندارد مــــادر

ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر بر شما مادر دلسوز مبارک


داود
ساعت20:09---22 ارديبهشت 1391
hامیدوارم به حق خانم فاطمه زهرا ( س ) زندگی خوب و خوشی در کمال آرامش بابچه های گلت داشتته باشی.

مریم
ساعت18:48---22 ارديبهشت 1391
خوشبحال همسرت که کسیو داره بهش تبریک بگه.اعضای خونه ی ما واسه دیگران اس ام اس تبریک میفرستن اما یه تبریک خشک و خالی هم بهم نگفتن.سخت ترین چیز تو دنیا اینه که بدونی تنهایی و هیچ کس به فکر احساسات تو نیست

راضيه تنها
ساعت17:23---22 ارديبهشت 1391
من زنم…
بی هیچ آلایشی…
حتی بی هیچ آرایشی !
او خواست که من زن باشم …
که بدوش بکشم،بار تو را که مردی !
و برویت نیاورم که از تو قویترم ...
آری من زنم...
او خواست که من زن باشم ...
همچنان به تو اعتماد خواهم کرد ...
عشق خواهم ورزید ...
به مردانگی ات خواهم بالید ...
با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد ...
پشتیبانت خواهم بود ... و تو ...
مرد بمان!
این راز را که من مرد ترم
به هیچ کس نخواهم گفت
روز زن مبارك....

سلام دوست عزيز ممنونم بهم سر زدي و نظر دادي با افتخار لينكت كردم دوست داشتي من با اسم حسرت عشق تو لينيك كن .... برات ارزوي بهتر شدن و دارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:"قاصدک ", :: 17:15 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان