این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

خدا

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 847
بازدید کل : 40515
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
خدا


منم پروردگارت

خالقت از ذره ای نا چیز

صدایم كن مرا

آموزگار قادر خود را

قلم را، علم را، من هدیه ات كردم

بخوان ما را

منم معشوق زیبایت

منم نزدیك تر از تو، به تو

اینك صدایم كن

رها كن غیر ما را، سوی ما بازآ

منم پرو دگار پاك بی همتا

منم زیبا، كه زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل

پروردگارت با تو می گوید:

تو را در بیكران دنیای تنهایان

رهایت من نخواهم كرد

بساط روزی خود را به من بسپار

رها كن غصه یك لقمه نان و آب فردا را

تو راه بندگی طی كن

عزیزا، من خدایی خوب می دانم

تو دعوت كن مرا بر خود

به اشكی یا صدایی، میهمانم كن

كه من چشمان اشك آلوده ات را دوست میدارم

طلب كن خالق خود را

بجو ما را

 

تو خواهی یافت

كه عاشق میشوی بر ما

و عاشق می شوم بر تو

كه وصل عاشق و معشوق هم

آهسته می گویم ، خدایی عالمی دارد

قسم بر عاشقان پاك باایمان

قسم بر اسب های خسته در میدان

تو را در بهترین اوقات آوردم

قسم بر عصر روشن

تكیه كن بر من

قسم بر روز، هنگامی كه عالم را بگیرد نور

قسم بر اختران روشن، اما دور

رهایت من نخواهم كرد

بخوان ما را

كه می گوید كه تو خواندن نمی دانی؟

تو بگشا لب

تو غیر از ما، خدای دیگری داری؟

رها كن غیر ما را

آشتی كن با خدای خود

تو غیر از ما چه می جویی؟

تو با هر كس به جز با ما، چه می گویی؟

و تو بی من چه داری؟هیچ!

بگو با من چه كم داری عزیزم، هیچ!!

هزاران كهكشان و كوه و دریا را

و خورشید و گیاه و نور و هستی را

برای جلوه خود آفریدم من

ولی وقتی تو را من آفریدم

بر خودم احسنت می گفتم

تویی ز یباتر از خورشید زیبایم

تویی والاترین مهمان دنیایم

كه دنیا، چیزی چون تو را، كم داشت

تو ای محبوب تر مهمان دنیایم

نمی خوانی چرا ما را؟؟

مگر آیِا كسی هم با خدایش قهر میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشكستی

ببینم، من تو را از در گهم راندم؟

اگر در روزگار سختیت خواندی مرا

اما به روز شادیت، یك لحظه هم یادم نمیكردی

به رویت بنده من، هیچ آوردم؟؟

كه می ترساندت از من؟

رها كن آن خدای دور

آ‌ن نامهربان معبود

آن مخلوق خود را

این منم پرور دگار مهربانت، خالقت

اینك صدایم كن مرا،با قطره اشكی

به پیش آور دو دست خالی خود را

با زبان بسته ات كاری ندارم

لیك غوغای دل بشكسته ات را من شنیدم

غریب این زمین خاكیم

آیا عزیزم، حاجتی داری؟

تو ای از ما

كنون برگشته ای، اما

كلام آشتی را تو نمیدانی؟

ببینم، چشم های خیست آیا ،گفته ای دارند؟

بخوان ما را

بگردان قبله ات را سوی ما

اینك وضویی كن

خجالت میكشی از من

بگو، جز من، كس دیگر نمی فهمد

به نجوایی صدایم كن

بدان آغوش من باز است

برای درك آغوشم

شروع كن

 

 

یک قدم با تو

 

تمام گام های مانده اش با من


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت9:17---17 مرداد 1391
این روز ها

حتی اگر خون گریه کنی

اوج همدردی دیگران با تو یک کلمه است ...

اخی ...


یاس&امیر عباس
ساعت0:12---15 مرداد 1391
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم ؛
الفبای زندگی را ..
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند .
دلم میخواهد اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو !


mehdi
ساعت14:14---10 مرداد 1391
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری
مطالبت خیلی خوب بودن

بیا حتما به وبلاگ من هم سر بزن و نظر هم بده من همیشه به وبلاگت سر می زنم

اگه خواستی منو با نام (جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن بعد بیا وبلاگم و از طریق "ارسال لینک" لینکتو بفرست

خیلی ممنون

یا علی


kiki
ساعت14:23---8 مرداد 1391
ما خواندیم و انان نخواندند مارا.ما خواستیم وانان نخواستند ما را . چه شد ؟ما بودیم و انان نبودند ینی؟

نیلوفر
ساعت10:11---7 مرداد 1391
قالبتو عشقه

ریحانه
ساعت23:22---6 مرداد 1391


بهاره
ساعت16:38---6 مرداد 1391


خدایـــــــــآ بــــآرهــــــآ دقــیــقــآ

همــان جــآیی دستمـ را گرفتـــیـ

کـه مـیتوانستـی:مــُچم را بــگیری !

===

ممنون از حضورتون

بسی زیبا نوشتی بود

در پناه حق

یا علی


mahsa
ساعت16:27---6 مرداد 1391
من برای تنها نبودن آدم های زیادی دور و برم دارم
آن چیزی که ندارم کسی برای با هم بودن است !


فاطمه
ساعت15:13---6 مرداد 1391
خيلي عالي بود
به خصوص اي يه قسمتش

تو دعوت كن مرا بر خود

به اشكی یا صدایی، میهمانم كن

كه من چشمان اشك آلوده ات را دوست میدارم


دخترک
ساعت14:36---6 مرداد 1391
سلام
ممنون از حضورتون
این مطلبتون خیلی خوب بود
موفق باشید


کاش یکم بارون بگیره
ساعت12:21---6 مرداد 1391
هیچـ دلــے بــے بهانہ نمیتپد ، نمیدانمـ بهانـہ ها دلگیرند یا دلها بهانـہ گیر !

حانیه
ساعت10:48---6 مرداد 1391
براستی ما منهای خدا چه هستیم و چه داریم؟؟؟

قشنگ بود؛ اگه بتونی فونت مطلب رو نستعلیق بذاری عالی میشه...


امیر مهدی بی نشان
ساعت0:54---6 مرداد 1391

__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((?))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((?))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'سلام'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤خوبي'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((?))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'وب زيبايي داري'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((?))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
__$¤__

به من هم سر بزن منتظرت هستم...


elnaz
ساعت22:43---5 مرداد 1391
مرا از بنــــــد آويـ ــزان كنيد!



سر و ته ...!



شايـــــــ ــد فكرش از ســـ ــرم بيفتد!!!


یاس
ساعت22:41---5 مرداد 1391
آری معصومیت کودکیهایم

گم شده است،

اما من هنوز هم همان کودک

عاشقم و ساده دل!

و همچنان در انتظار....

در انتظار ظهور آن لحظه رویایی ...

من اینجا تنها ماندم!

خدایا مرا به بغضی که از تو

میشکند بسپار...


دلداده
ساعت19:24---5 مرداد 1391
قربون کیلیکاتونو معرفتتون

دلداده
ساعت18:39---5 مرداد 1391
هه..میگم تاریخام درسته هااا...فقط هفت سالو شش ماه من از شما جلو ترم

دلداده
ساعت18:36---5 مرداد 1391
هر کس به طریقی دلب ما می شکند
بیگانه جدا دوست جدا میشکند
بیگانه اگر میشکند حرفی نیست
ازدوست بپرسید که چرا میشکند


سلام سللللللللللللللللللللللللللللا م..

بعد از دوهزار سال آپم

دعوت به عمل می آورییییییم


habot
ساعت16:29---5 مرداد 1391
مرسی که همیشه سر میزنی...

ریحانه
ساعت13:18---5 مرداد 1391
سلام بر قاصدک عزیز.........





ممنون که اومدی....


ریحانه
ساعت13:15---5 مرداد 1391
سلام بر قاصدک عزیز.........

ممنون که اومدی....


سراب
ساعت13:08---5 مرداد 1391
اين مطلبت بسيار زيبا بود

ice girl
ساعت11:14---5 مرداد 1391
شـــــــــــــــ جاعت مـے خواهد

وفادار احســـ اسـے باشـے

کــ ِ ميدانـے

شــــ کســـــتـ مـے دهد

روزے نفســـــــــ ـهاے دلت را


کاش یکم بارون بگیره
ساعت11:13---5 مرداد 1391
شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند ...



که آمده ای...



ولی من ندیده ام


farzaneh
ساعت8:34---5 مرداد 1391
وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من
اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو
بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو
تموم هستی منی بمون همیشه پیش من
اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم
لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم
دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی
فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی
دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود
واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون


هانیه
ساعت19:59---4 مرداد 1391
بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را

حورا
ساعت14:23---4 مرداد 1391
منم التماس دعا دارم
بعدشم این چه حرفیه؟ حالا مگه من خیلی سر زدم؟؟
نمیدونم یه دفه یاد شما افتادم
اگه اینطوریه منم باید از شما عذر خواهی کنم نه؟؟؟


رامین
ساعت13:58---4 مرداد 1391
زندگی غمکده ای بیش نبود / بهر ما جز غم و تشویش نبود



به کدام خاطره اش خوش باشم / که کدام خاطره اش نیش نبود . . .


ஐ مــــ حـــــ ســـــ نஐ
ساعت12:37---4 مرداد 1391
__________________________$$$$$$آپم
__________________________$$$$$$$آپم
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
_________________$$$$$$$$$$$$آپم
________________$$$$$$$$$$آپم
_______________$$$$$$$$$آپم
______________$$$$$$$$آپم
_____________$$$$$$$$آپم
____________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$$آپم
___________$$$$$$آپم
__________$$$$$$آپم
__________$$$$$آپم
_________$$$$$آپم
_________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$$آپم
________$$$آپم
________$$$آپم
_________$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
______$$$$$$$$$آپم
_____$$$$$$$$$$$$آپم
____$$$$$$$$$$$$$$آپم
___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
_________$$$$آپم
__________$$$ آپم
___________ $
سلام،آپم ،اگه بیای نظر نذاری دلم بدجوری میشکنه

راستی بنر رایگانم درست می کنم


سیدی
ساعت12:29---4 مرداد 1391
* هنگام شادمانی به ژرفای دل خودنظرکنید.می بینیدکه شادمانی تان ازهمان سرچشمه جاریست که اندوهتان ازآن جاری بوده است وهنگام اندوه وغم بازبه ژرفای دلتان بروید.می بینیدکه به راستی گریه هایتان برای همانیست که روزی مایه شادیتان بوده است.

کاش یکم بارون بگیره
ساعت10:53---4 مرداد 1391
گاهی،
دلم می گیرد از واژه ها،
که تا دیروز با عشق می امدند و
امروز ...برای امدن ،
ناز می کنند


mahsa
ساعت23:45---3 مرداد 1391
دود به دلم می اندازد . . .

سیــــگار گیرای نگاه ات !

و این سرفه های وحشتناک دلتنگی

سزای پرهیز نکردن عاشقانه ام خواهد شد!


124
ساعت20:14---3 مرداد 1391
عالی بود ممنونم .

habot
ساعت19:19---3 مرداد 1391
مرسی سر زدی

سعاد
ساعت18:34---3 مرداد 1391
سلام دوست عزیز و ممنونم از حضور سبزت.زیبا بود خیلی زیبا.امیدوارم که این ماه پر برکت رو به خوبی سپری کنید
التماس دعا


farzaneh
ساعت15:26---3 مرداد 1391

@...............@..........@............@@@@@.........@< br /> @@..........@@......@.....@......@.........@......@..... @
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@....... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@...... ...@
@....@..@....@....@.........@...............@....@...... ...@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@...... ...@
@......@.......@....@.........@................@....@... ....@





سیدی
ساعت12:08---3 مرداد 1391
سیاهی قلبها از زیادی گناهان است و زیادی گناهان از فراموشی مرگ و فراموشی مرگ از زیادی آرزوها و زیادی آرزوها از دوست داشتن دنیا و دوست داشتن دنیا در راس همه خطاهاست

alireza
ساعت12:06---3 مرداد 1391
بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است
و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد


محمدرضا
ساعت9:44---3 مرداد 1391
سلام
وبلاگ قشنگی داری
به منم سر بزن
مرسی
موفق باشی


کاش یکم بارون بگیره
ساعت2:13---3 مرداد 1391
تو به من بگو زشت!

من به تو می گم قشنگ!

بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...


راضیه تنها
ساعت14:28---2 مرداد 1391
امشب برای دل هایمان دو رکعت نماز عاشقی خواندم...




در قنوتش خدا را قسم دادم به زیباترین هایش...




به تو...




به عشق مان...




به چشمانت...




به قلبت...




به دستان در هم گره شده مان...




می دانم... خدا صدایم را شنید...لبخند زد...




می دانم ...پیش از اینها خدا دلم را به عقد چشمان




مهربانت در آورده که اینگونه باران لطافت از




آنها سرازیر می شود...چشم هایت امروز روی عشق را کم




کردند...




به خیسی شان افتخار کردم...


زهرا
ساعت12:20---2 مرداد 1391
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن
ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را
به شما تبریک عرض میکنم ، التماس دعا .


فرانک
ساعت11:34---2 مرداد 1391
چی می شد اگه خدا امروز وقت نداشت به ما برکت بده ، چرا که دیروز ما وقت نکردیم از او تشکر کنیم .

چی می شد اگه خدا فردا دیگه ما را هدایت نمی کرد ، چون امروز اطاعتش نکردیم .

چی می شد اگه خدا امروز با ما همراه نبود ، چرا که امروز قادر به درکش نبودیم . . .



farzaneh
ساعت11:27---2 مرداد 1391
سلام عزیزم

با یه دلنوشته غمگین به روزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:" قاصدک ", :: 22:4 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان