این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

تشکر

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 850
بازدید کل : 40518
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
تشکر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام به همه ی دوستان عزیزم

امیدوارم روزگار بر وفق مراد و نماز روزه ها قبول حق ، من حقیر هم ملتمس دعا شما

عزیزان هستم .

ممنون از نظرات خیلی خوبتون . البته تا یادم نرفته این مطلب رو خاطر نشان کنم

که من فقط خواستم خودم رو خالصانه معرفی کنم  . و هیچ قصد و قرضی درکار نبوده .

از دوستان خیلی ممنون که اینقدر قدر شناسن و لطف داشتن هم برای من حقیر

 هم برای همه جانبازان عزیز .( و البته برای معلولین عزیز )

 ولی من جانبازم برای خودم نه برای دیگران حتی خانواده خودم یعنی

 هیچ منتی سر کسی نیست .

اگر جانبازان عزیز یک یا چند تا از اعضای بدنشون رو دادن یا خیلی هاشون

شیمیایی شدن  فقط برای دفاع از مهین عزیزمان و اون هدف و آرمانی که داشتن بوده .

اگر خدای ناکرده جنگی بشه مطمئن باشید باز هم خیلی از جوون ها میرن و همون کارهای

که ماها کردیم انجام میدن . پس باید بدونیم که دفاع از هر چی برای انسان ؛ میهن ؛

 

خانواده ؛ و ..... 

خالی از خطر نیست . یا بقول معرف عشق هم تاوان  داره که اگر پرداخت نشه

اون عشق و عاشقی نیست .

پس دوستان این موضوع (من جانبازم ) رو فراموش کنید و من رو هم یه آدم معمولی ببینید .

تا من هم راحتتر بتونم انجام وظیفه کنم . البته اگر لیاقت داشته باشم

خواستم در مورد موضوع عشق مطلبی بنویسم که تو این پست مجال نمیشه

انشاا..  سعی میکنم تا چند روز آینده آماده ش کنم البته اگر کسالت اجازه بده .

موضوع عشق من و یه بنده خدای که شنیدنش خالی از لطف  نیست . و یه جورای

تفاوت عشقهای قدیمی با عشق های امروزی .

 

موفق باشید .


من حقیر رو از دعای خیرتون فراموش نکنید .

 

یا علی در پناه حق

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:42---23 مرداد 1391
فکــر می کــردم

در قلب تــ ـــ ـــو

محکومم به حبــس ابد !!

به یکبــاره جــا خــوردم …

وقـــتی

زندان بان برســـرم فریاد زد:

هــی..

تــو

آزادیـــــ!

و صـــدای گامهای غریبهـــ ای که به سلـــول من می آمـــد


هانیه
ساعت23:42---17 مرداد 1391
محتاجیم به دعا

رز
ساعت0:47---17 مرداد 1391
غريبه بود اشنا شد … عادت شد …عشق شد …هستي شد …



روزگار شد …خسته شد… بي وفا شد …دور شد…بي گانه شد …



اما فراموش نشد


مریم-رفقا
ساعت13:20---16 مرداد 1391
سلام قاصدک جان

وبت خیلی قشنگه

به ما هم یه سر بزن گلم

roz
ساعت2:44---16 مرداد 1391
مرررررررسی گلم! با افتخار لینک شدی!! خیلیییی دووووووست دااااااارم!بازم بهم سربزنیا ،یادت نره فداتشم!

فروزنده غیاثی
ساعت0:29---15 مرداد 1391
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رقبت فدای نام دوست
گر دهد دستم کشم در دیده همچون طوطیا
خاک راهی کان مشرف گردد از اقدام دوست


دخترخرداد
ساعت13:16---14 مرداد 1391
تنها باشي
روز تعطيل باشد
غروب باشد
باران هم ببارد
احساس ميكني
بلاتكليف ترين آدم دنيا هستي...!!


ریحانه
ساعت18:16---12 مرداد 1391
خییییییییییییییییییییلی ممنون
عزیییییییییییزممممممممم
که بهم سر زدی
بازم بیا
منتظرمااااااااا


mehraban
ساعت8:51---12 مرداد 1391
ما براي پرسيدن نام گلي ناشناس
چه سفر ها کرده ايم
چه سفر ها کرده ايم
ما براي بوسيدن خاک سر قله ها
چه خطرها کرده ايم
چه خطرها کرده ايم
ما براي آنکه ايران خانه خوبان شود
رنج دوران برده ايم
رنج دوران برده ايم
ما براي آنکه ايران گوهري تابان شود
خون دل ها خورده ايم
خون دل ها خورده ايم

ما براي بوييدن بوي گل نسترن
چه سفر ها کرده ايم
چه سفر ها کرده ايم
ما براي نوشيدن شورابه هاي کوير
چه خطرها کرده ايم
چه خطرها کرده ايم
ما براي خواندن اين قصه عشق به خاک
رنج دوران برده ايم
رنج دوران برده ايم
ما براي جاودانه ماندن اين عشق پاک
خون دل ها خورده ايم
خون دل ها خورده ايم


زهرا
ساعت1:24---12 مرداد 1391
خداحافظی به سبک ایرانی ( طنز واقعی )
بعد مهمانی ، از روی مبل بلند میشن میگن خوب آقا زحمت دادیم خداحافظ !
دو قدم جلو تر آقا خداحافظ !
جلو در آقا خداحافظ !
داخل حیاط با صدای بلند آقا تشریف بیارین منزل ما خداحافظ !
… جلو در حیاط (ساعت ۱ نصف شب) آقا بریم دیر وقته خداحافظ !
جلو در ماشین خداحافظ !
داخل ماشین خداحافظ !
ماشین در حال حرکت بووووووق بوووق یعنی خداحافظ !
.

.

.
فردا صبح شمسی جون زنگ میزنه به اشرف جون میگه :
اوا خدا مرگم دیشب نفهمیدم از اعظم جون خداحافظی کردم ؟ از طرف من ازش خداحافظی کن !



فروزنده غیاثی
ساعت1:21---12 مرداد 1391
سلام
نصیحتی کنمت یاد گیر و در عمل آر
که این حدیث ز پیر طریقتم یاد است
غم جهان مخور و پند من مبر از یاد
که این لطیفه ی عشقم ز رهروی یادست


مرجان
ساعت16:36---11 مرداد 1391

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم

به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند

با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد

ميدانم جز من كسي نداري !!!


حورا
ساعت16:28---11 مرداد 1391
خدایا نگویم دستم بگیر
عمریست گرفته ای
رهایش مکن...


فاطمه
ساعت15:46---11 مرداد 1391
سلام
ممنون كه اومدين و به سوالم جواب دادين
ولي شما يه نفر جا دارين تو ماشين
من راستش
نفهميدم جواب شما كي بود؟؟؟


دلداده
ساعت13:41---11 مرداد 1391
تو دنیای منی اما ….
به دنیا اعتمادی نیست …




سلاممم...شما خوب هستیین؟؟؟خانوم بچه ها خوب هستننن؟مممنون که سر میزنید..کامپیوترم خرابیده الان کافی نتم شلمنده که دیر به دیر سر میزنم


دخترخرداد
ساعت13:01---11 مرداد 1391
میـدونی بن بست زنـدگی کـجـاست ؟

جــایــی کـه "

نـه حـــق خــواسـتن داری "

نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن . . .


فرانک
ساعت11:51---11 مرداد 1391
عشق فراموش کردن نیست ،بخشیدن است

گوش کردن نیست ، درک کردن است

دیدن نیست ، احساس کردن است

جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن و ادامه دادن است

حتی تنها . . .


دخترک
ساعت11:43---11 مرداد 1391
الهی

به سوی تو آمدم به حق خودت مرا بر مگردان

الهی

اگر بخواهم، شرمسارم و اگر نخواهم، گرفتارم . . .


فروزنده غیاثی
ساعت11:15---11 مرداد 1391
سلام
در بین اشعار زیبای مولانا به شعر جالبی برخوردم حیف دیدم دوستان را بی نصیب سازم :
برفتم دی به پیشش سخت پرجوش
نپرسید او مرا بنشست خاموش
نظر کردم بر او یعنی که واپرس
که بی روی چو ماهم چون بدی دوش
نظر اندر زمین می کرد یارم
که یعنی چون زمین شو پست و بی هوش
ببوسیدم زمین را سجده کردم
که یعنی چون زمینم مست و مدهوش


فریده
ساعت9:22---11 مرداد 1391


خدایا !!

گاهی...

خسته می شوم از این همه درد

گاهی...

دستهایم تنهایند

اشكهایم دیگر راهشان را گم كرده اند

همان لحظه هایی كه می گریم از بی كسی ام

از این كه شانه های كسی نیست كه تكیه گاه اشك های بی پناهم شود

همان لحظه هایی كه تو را كم دارم

خوب می دانم که ...

تنها دست مهربان توست كه اشكهایم را پاك می كند...

پس...

هیچوقت....

از من نرنج....


arezoo
ساعت23:19---10 مرداد 1391
عشق یعنی استخوان و یک پلاک
سالها تنهای تنها زیر خاک...


arezoo
ساعت23:17---10 مرداد 1391
چه بسيارند کساني که

هميشه حرف مي زنند بي آنکه چيزي بگويند

و چه اندکند کساني که

حرفي نمي زنند اما بسيار مي گويند .

دکتر شريعتي
ـــــــــــــــــ
سلام دوست عزیز...ممنون به خاطر راهنمایی های ارزندتون
واقعا متشکر و خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما تو نت دارم...


سراب
ساعت19:39---10 مرداد 1391
زندگي زيباست زشتيهاي آن تدبير ماست هرچه نا زيباست ان تدبير ماست ما براي همه دعا ميكنيم اما بازم محتاجيم به دعا راستي امروزم تولدم بوده

فروزنده غیاثی
ساعت18:11---10 مرداد 1391
ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
سلام قاصدک مهربان
آفرین بر نقد بیغش شما !اما فکر نمکنم جوانان امروزی بتونن مثل شما ها باشند ....
میان ماه من تا ماه گردون
تفاوت از زمین تا آسمان است


ریحانه
ساعت17:18---10 مرداد 1391
خییییییییییییییلی ممنون که بهم سر زدی
امیدوارم بازم بیای
منتظرمااااااااا


فاطمه
ساعت17:17---10 مرداد 1391


____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ ----------------------♣
____ ♣ ____اپـــــــــــــم _______ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
____________ ♣♣
_________________ ♣♣
_____زودی بیاين________ ♣♣
___به سوال جواب بدین_____


مهدی
ساعت11:42---10 مرداد 1391
مي انديشم زندگي روياييست و بال و پري دارد به اندازه عشق.

بيانديش اندازه عشق در زندگيت چقدر است؟

در کجاي زندگيت است؟

دلم به حال عشق مي سوزد

چرا سالهاست کسي را عاشق نديده ام ؟

مگر نمي دانيم براي هر کاري عشق لازم است


ice-girl
ساعت10:29---10 مرداد 1391
کـاش هر روز جـمعه بـود!

اون وقـت می تـونستـم

دلتـنگی هامو
...
بـه گردن غـروبـش بیـانـدازم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:" قاصدک ", :: 5:9 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان